Linkowanie wewn臋trzne to rozga艂臋ziony system link贸w znajduj膮cych si臋 w obr臋bie jednej strony. Ich zadaniem jest przede wszystkim u艂atwienie u偶ytkownikom poruszania si臋 po serwisie i znalezienia potrzebnych informacji. Linki wewn臋trzne, umieszczone w wielu miejscach witryny, maj膮 r贸wnie偶 znaczenie w procesie jej pozycjonowania:
- przyspieszaj膮 indeksowanie witryny przez roboty wyszukiwarki;
- zmniejszaj膮 wsp贸艂czynnik odrzuce艅;
- powoduj膮 wzrost konwersji;
- zwi臋kszaj膮 widoczno艣膰 strony i podwy偶szaj膮 jej pozycj臋 w rankingu Google;
- zmniejszaj膮 ryzyko wyst膮pienia kanibalizacji s艂贸w kluczowych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w