Linkowanie wewnętrzne to rozgałęziony system linków znajdujących się w obrębie jednej strony. Ich zadaniem jest przede wszystkim ułatwienie użytkownikom poruszania się po serwisie i znalezienia potrzebnych informacji. Linki wewnętrzne, umieszczone w wielu miejscach witryny, mają również znaczenie w procesie jej pozycjonowania:
- przyspieszają indeksowanie witryny przez roboty wyszukiwarki;
- zmniejszają współczynnik odrzuceń;
- powodują wzrost konwersji;
- zwiększają widoczność strony i podwyższają jej pozycję w rankingu Google;
- zmniejszają ryzyko wystąpienia kanibalizacji słów kluczowych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców