
Polskie tłumaczenie tego pojęcia to handel elektroniczny i rozumiemy przez to działalność polegającą na sprzedaży towarów i usług w sieci. Jest ona najczęściej realizowana w postaci sklepów internetowych rozwijających się w szybkim tempie, a E-commerce w wielu branżach zaczyna wypierać tradycyjne, stacjonarne sposoby sprzedaży. Wykorzystywane w tym celu są najróżniejsze nowoczesne narzędzia gwarantujące wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji, a sama sprzedaż odbywa się poprzez strony internetowe. Ta forma działalności ma wiele zalet, spośród których najważniejsze to:
- niskie koszty prowadzenia sklepu, należy tylko zainwestować w odpowiednią stronę, jej zabezpieczenie i przynoszącą pozytywne efekty promocję w sieci;
- brak konieczności posiadania powierzchni magazynowej i ekspozycyjnej dla oferowanych produktów, a cała reklama odbywa się w Internecie.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców