Polskie t艂umaczenie tego poj臋cia to handel elektroniczny i rozumiemy przez to dzia艂alno艣膰 polegaj膮c膮 na sprzeda偶y towar贸w i us艂ug w sieci. Jest ona najcz臋艣ciej realizowana w postaci sklep贸w internetowych rozwijaj膮cych si臋 w szybkim tempie, a E-commerce w wielu bran偶ach zaczyna wypiera膰 tradycyjne, stacjonarne sposoby sprzeda偶y. Wykorzystywane w tym celu s膮 najr贸偶niejsze nowoczesne narz臋dzia gwarantuj膮ce wysoki poziom bezpiecze艅stwa transakcji, a sama sprzeda偶 odbywa si臋 poprzez strony internetowe. Ta forma dzia艂alno艣ci ma wiele zalet, spo艣r贸d kt贸rych najwa偶niejsze to:
- niskie koszty prowadzenia sklepu, nale偶y tylko zainwestowa膰 w odpowiedni膮 stron臋, jej zabezpieczenie i przynosz膮c膮 pozytywne efekty promocj臋 w sieci;
- brak konieczno艣ci posiadania powierzchni magazynowej i ekspozycyjnej dla oferowanych produkt贸w, a ca艂a reklama odbywa si臋 w Internecie.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w