Dofollow, nazywany również linkiem dofollow, to atrybut przypisywany linkom „zmuszający” roboty wyszukiwarki do odwiedzenia strony internetowej, do której prowadzą. Informuje się je w ten sposób, że dana witryna prezentuje wartościowe treści, jest godna zaufania i odwiedzenia. Zastosowanie atrybutu Dofollow niesie ze sobą liczne korzyści dla procesu pozycjonowania strony, a inne wartości przekazywane przez takie linki to:
- zwiększenie popularności witryny zauważalne dla robotów Google;
- zwiększenie widoczności strony na użyte na niej konkretne słowa kluczowe;
- wydatne zwiększenie ruchu na stronie;
- istotne wsparcie dla pozycjonowanych fraz kluczowych i zwiększenie wartości podstron, do których prowadzą linki.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców