
Jest to jedna z form reklamy w internecie, stosowana między innymi w kampaniach Google Ads. Ma postać boxów tekstowych wyświetlanych w Google zazwyczaj nad organicznymi wynikami wyszukiwania, po ich prawej stronie, a czasami pod wynikami. Wyświetlają się w momencie, gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę słowa kluczowe zgodne z tymi, użytymi w kampanii reklamowej. Zaletą linków sponsorowanych są:
- widoczne szybkie efekty prowadzonej kampanii;
- monitorowanie prowadzonych działań, ich modyfikacja i optymalizacja w miarę potrzeb;
- możliwość samodzielnego tworzenia reklam;
- nakierowanie ich na konkretnego, docelowego odbiorcę, który może być nimi zainteresowany;
- prosty, atrakcyjny dla reklamodawców system płatności, metodami: CPC (cost per click), CPM (cost per mille) lub CPA (cost per action).
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców