Link sponsorowany

Link sponsorowany

Jest to jedna z form reklamy w internecie, stosowana mi臋dzy innymi w kampaniach Google Ads. Ma posta膰 box贸w tekstowych wy艣wietlanych w Google zazwyczaj nad organicznymi wynikami wyszukiwania, po ich prawej stronie, a czasami pod wynikami. Wy艣wietlaj膮 si臋 w momencie, gdy u偶ytkownik wpisze w wyszukiwark臋 s艂owa kluczowe zgodne z tymi, u偶ytymi w kampanii reklamowej. Zalet膮 link贸w sponsorowanych s膮:

  • widoczne szybkie efekty prowadzonej kampanii;
  • monitorowanie prowadzonych dzia艂a艅, ich modyfikacja i optymalizacja w miar臋 potrzeb;
  • mo偶liwo艣膰 samodzielnego tworzenia reklam;
  • nakierowanie ich na konkretnego, docelowego odbiorc臋, kt贸ry mo偶e by膰 nimi zainteresowany;
  • prosty, atrakcyjny dla reklamodawc贸w system p艂atno艣ci, metodami: CPC (cost per click), CPM (cost per mille) lub CPA (cost per action).