Link sponsorowany

Link sponsorowany

Jest to jedna z form reklamy w internecie, stosowana między innymi w kampaniach Google Ads. Ma postać boxów tekstowych wyświetlanych w Google zazwyczaj nad organicznymi wynikami wyszukiwania, po ich prawej stronie, a czasami pod wynikami. Wyświetlają się w momencie, gdy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę słowa kluczowe zgodne z tymi, użytymi w kampanii reklamowej. Zaletą linków sponsorowanych są:

  • widoczne szybkie efekty prowadzonej kampanii;
  • monitorowanie prowadzonych działań, ich modyfikacja i optymalizacja w miarę potrzeb;
  • możliwość samodzielnego tworzenia reklam;
  • nakierowanie ich na konkretnego, docelowego odbiorcę, który może być nimi zainteresowany;
  • prosty, atrakcyjny dla reklamodawców system płatności, metodami: CPC (cost per click), CPM (cost per mille) lub CPA (cost per action).
My Agile Privacy
Ta strona używa plików cookie technicznych i profilujących. Możesz zaakceptować, odrzucić lub dostosować pliki cookie, naciskając odpowiednie przyciski. Zamykając tę informację, będziesz kontynuować bez akceptacji.