![Link sponsorowany](https://eu6bwnf32xt.exactdn.com/wp-content/uploads/2023/07/Link-sponsorowany-1024x688.jpg?strip=all&lossy=1&ssl=1)
Jest to jedna z form reklamy w internecie, stosowana mi臋dzy innymi w kampaniach Google Ads. Ma posta膰 box贸w tekstowych wy艣wietlanych w Google zazwyczaj nad organicznymi wynikami wyszukiwania, po ich prawej stronie, a czasami pod wynikami. Wy艣wietlaj膮 si臋 w momencie, gdy u偶ytkownik wpisze w wyszukiwark臋 s艂owa kluczowe zgodne z tymi, u偶ytymi w kampanii reklamowej. Zalet膮 link贸w sponsorowanych s膮:
- widoczne szybkie efekty prowadzonej kampanii;
- monitorowanie prowadzonych dzia艂a艅, ich modyfikacja i optymalizacja w miar臋 potrzeb;
- mo偶liwo艣膰 samodzielnego tworzenia reklam;
- nakierowanie ich na konkretnego, docelowego odbiorc臋, kt贸ry mo偶e by膰 nimi zainteresowany;
- prosty, atrakcyjny dla reklamodawc贸w system p艂atno艣ci, metodami: CPC (cost per click), CPM (cost per mille) lub CPA (cost per action).
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w