Jest to jeden z dw贸ch obszar贸w dzia艂a艅, jakie trzeba podj膮膰 w celu pozycjonowania strony internetowej, odbywaj膮cy si臋 poza sam膮 witryn膮. W czasach wszechobecnej konkurencji konieczne staje si臋 nie tylko zapewnienie stronie wysokiej pozycji w Google. R贸wnie istotne jest skuteczne wypromowanie oferowanej marki i budowa jej 艣wiadomo艣ci w pami臋ci najwi臋kszej grupy odbiorc贸w. Nale偶y wi臋c pozyska膰 du偶膮 ilo艣膰 warto艣ciowych link贸w prowadz膮cych do naszej strony. Taki link building mo偶na realizowa膰 z pomoc膮 firmowego bloga, a zamieszczane na nim interesuj膮ce tre艣ci na pewno w tym pomog膮. Warto tak偶e promowa膰 stron臋 na popularnych portalach spo艂eczno艣ciowych, a nawet zaplanowa膰 d艂ugofalow膮 kampani臋 content marketingow膮.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w