Jest to darmowe narzędzie udostępniane przez najpopularniejszy portal społecznościowy, jakim z pewnością jest Facebook. Służy do tworzenia i zarządzania reklamami docierającymi do największej liczby odbiorców. Menedżer reklam ułatwia prowadzenie działań marketingowych z pomocą Facebooka, dając użytkownikowi takie możliwości jak:
- sprawne tworzenie kampanii reklamowej razem z kreatorem reklam, pokazującym krok po kroku co należy zrobić;
- wybór określonej grupy odbiorców, dokładne targetowanie na jej potrzeby;
- wybór miejsca publikacji reklamy oraz jej format, tzw. karuzelę, pojedynczy obraz lub zdjęcie, klip wideo, pokaz slajdów;
- sprawne zarządzanie reklamami, zarówno pojedynczymi, jak i większą ich ilością;
- dopasowanie budżetu, a można wybierać spośród całkowitego, obejmującego całość prowadzonej kampanii lub dziennego;
- monitorowanie prowadzonych działań, dokładne statystyki pokazujące skuteczność prezentowanych na Facebooku reklam.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców