
Nazywany tak偶e filtrem wyszukiwarki jest kar膮 nak艂adan膮 na tw贸rc贸w danej strony internetowej. Kara wynika z niezastosowania si臋 do wytycznych, jakie Google kieruje do webmaster贸w. Zdarza si臋 to przede wszystkim przy nagminnym 艂amaniu zasad dotycz膮cych dozwolonych metod pozycjonowania stron. Takich nieetycznych praktyk lepiej unika膰, powoduj膮 bowiem tylko chwilowy wzrost pozycji witryny w rankingu wynik贸w wyszukiwania. Wykrycie skutkuje w艂a艣nie na艂o偶eniem filtra Google, powoduj膮cego obni偶enie pozycji na okre艣lone albo nawet wszystkie s艂owa kluczowe. Filtr jest nak艂adany na dwa sposoby:
- automatycznie, co wymusza natychmiastowe dostosowanie strony do wytycznych Google;
- r臋cznie, przez administratora Google, aby go usun膮膰, trzeba post臋powa膰 zgodnie z jego wskaz贸wkami przychodz膮cymi na adres e-mail przypisany do konta Google Search Console.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w