Co to jest Filtr Google?

Nazywany także filtrem wyszukiwarki jest karą nakładaną na twórców danej strony internetowej. Kara wynika z niezastosowania się do wytycznych, jakie Google kieruje do webmasterów. Zdarza się to przede wszystkim przy nagminnym łamaniu zasad dotyczących dozwolonych metod pozycjonowania stron. Takich nieetycznych praktyk lepiej unikać, powodują bowiem tylko chwilowy wzrost pozycji witryny w rankingu wyników wyszukiwania. Wykrycie skutkuje właśnie nałożeniem filtra Google, powodującego obniżenie pozycji na określone albo nawet wszystkie słowa kluczowe. Filtr jest nakładany na dwa sposoby:
- automatycznie, co wymusza natychmiastowe dostosowanie strony do wytycznych Google;
- ręcznie, przez administratora Google, aby go usunąć, trzeba postępować zgodnie z jego wskazówkami przychodzącymi na adres e-mail przypisany do konta Google Search Console.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców