Google Panda

Google Panda

Panda to jeden z algorytm贸w stworzonych przez Google. Jego zadaniem jest eliminacja stron uznanych za zbyt niskiej jako艣ci, czyli takich, kt贸re publikuj膮 ma艂o ciekawe tre艣ci, cz臋sto kopiowane z innych witryn. Google Panda promuje z kolei strony internetowe, na kt贸rych znajdziemy interesuj膮ce, unikalne teksty maj膮ce wysok膮 warto艣膰 merytoryczn膮. Ten algorytm, wprowadzony w 2011 roku, ca艂kowicie zmieni艂 podej艣cie do content marketingu. Dzi臋ki niemu z sieci ju偶 niemal znikn臋艂y kr贸tkie teksty, tzw. precle sztucznie nasycane du偶膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych. Je艣li optymalizowana strona ma znale藕膰 si臋 wysoko w rankingu wyszukiwarki, trzeba publikowa膰 na niej atrakcyjne tre艣ci, cz臋sto eksperckie, przydatne dla u偶ytkownik贸w i przygotowywane zgodnie z wymogami Google. Jest to korzystne zw艂aszcza z punktu widzenia niewielkich firm, kt贸re maj膮 dzi臋ki temu wi臋ksze szanse zaj膮膰 wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.