Panda to jeden z algorytm贸w stworzonych przez Google. Jego zadaniem jest eliminacja stron uznanych za zbyt niskiej jako艣ci, czyli takich, kt贸re publikuj膮 ma艂o ciekawe tre艣ci, cz臋sto kopiowane z innych witryn. Google Panda promuje z kolei strony internetowe, na kt贸rych znajdziemy interesuj膮ce, unikalne teksty maj膮ce wysok膮 warto艣膰 merytoryczn膮. Ten algorytm, wprowadzony w 2011 roku, ca艂kowicie zmieni艂 podej艣cie do content marketingu. Dzi臋ki niemu z sieci ju偶 niemal znikn臋艂y kr贸tkie teksty, tzw. precle sztucznie nasycane du偶膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych. Je艣li optymalizowana strona ma znale藕膰 si臋 wysoko w rankingu wyszukiwarki, trzeba publikowa膰 na niej atrakcyjne tre艣ci, cz臋sto eksperckie, przydatne dla u偶ytkownik贸w i przygotowywane zgodnie z wymogami Google. Jest to korzystne zw艂aszcza z punktu widzenia niewielkich firm, kt贸re maj膮 dzi臋ki temu wi臋ksze szanse zaj膮膰 wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w