
W początkowym okresie rozwoju Internetu zarządzanie stronami internetowymi wymagało sporej wiedzy. Konieczna była znajomość co najmniej języka HTML, niezbędna nawet do aktualizacji publikowanych treści. Powodowało to poważne utrudnienia, dlatego powstały systemy zarządzania treścią CMS. Najpopularniejszym i najczęściej używanym jest WordPress, przyciągający użytkowników takimi zaletami jak:
- prosty, intuicyjny interfejs ułatwiający poruszanie się w dużej liczbie opcji;
- szerokie możliwości zastosowania, zarówno do obsługi prostych stron, jak i rozbudowanych serwisów składających się z wielu podstron;
- prosta publikacja praktycznie każdych treści, łatwe formatowanie tekstów czy obrazków;
- zwiększenie funkcjonalności dzięki systemowi instalowania wtyczek, darmowych i płatnych;
- duża ilość gotowych do użycia szablonów stron, także bezpłatnych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców