Bardziej znany pod polską nazwą sprzedaży krzyżowej albo sprzedaży powiązanej. Każdemu klientowi dokonującemu zakupu produktu lub usługi oferuje się od razu pasujące do nich dodatki np. do komputera peryferia takie jak mysz czy pamięć USB. Nazywane dobrami komplementarnymi stanowią więc korzystne uzupełnienie tego, co już nabył. Należy mu je zaoferować bezwzględnie już podczas pierwszej sprzedaży, czyli w momencie, gdy jest najbardziej skłonny dokonać kolejnego zakupu. Cross-selling jest również niezwykle korzystny z punktu widzenia sprzedawcy, który zyskuje więcej, nie tracąc jednocześnie czasu na poszukiwanie kolejnego klienta.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców