Banner image

Cross-selling

Co to jest Cross-selling?

Co to jest Cross-selling?

Bardziej znany pod polsk─ů nazw─ů sprzeda┼╝y krzy┼╝owej albo sprzeda┼╝y powi─ůzanej. Ka┼╝demu klientowi dokonuj─ůcemu zakupu produktu lub us┼éugi oferuje si─Ö od razu pasuj─ůce do nich dodatki np. do komputera peryferia takie jak mysz czy pami─Ö─ç USB. Nazywane dobrami komplementarnymi stanowi─ů wi─Öc korzystne uzupe┼énienie tego, co ju┼╝ naby┼é. Nale┼╝y mu je zaoferowa─ç bezwzgl─Ödnie ju┼╝ podczas pierwszej sprzeda┼╝y, czyli w momencie, gdy jest najbardziej sk┼éonny dokona─ç kolejnego zakupu. Cross-selling jest r├│wnie┼╝ niezwykle korzystny z punktu widzenia sprzedawcy, kt├│ry zyskuje wi─Öcej, nie trac─ůc jednocze┼Ťnie czasu na poszukiwanie kolejnego klienta.