Co to jest Hashtag?

Nazwa hashtag, czyli wyrażenie lub słowo, które poprzedza znak #, powstała z połączenia dwóch słów hash, kratka oraz tag, znacznik. Początkowo był używany do uporządkowania tematów na platformie komunikacyjnej IRC, ale jego powszechne stosowanie zbiega się z datą powstania popularnych portali społecznościowych, Facebooka, Twittera i Instagrama. W tym przypadku również służy do porządkowania treści, grupowanie ich w kanały, dzięki czemu można z nimi dotrzeć do konkretnych, docelowych grup odbiorców. Hashtagi znajdują swoje zastosowanie także poza portalami społecznościowymi, używa się ich między innymi w różnych językach programowania. W kaskadowych arkuszach stylów CSS oraz w programach graficznych służą do określania kolorów elementów strony internetowej np. czcionek, linii czy wypełnienia, używa się ich też w języku C++.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców