Co to jest Open Graph?

Jest to praktyczne narz臋dzie stworzone przez Facebooka, protok贸艂 u偶ywane w celu przesy艂ania danych mi臋dzy zewn臋trznymi serwerami a portalem spo艂eczno艣ciowym. Ten rodzaj tag贸w pozwala na lepsz膮 kontrol臋 tego, co chcemy prezentowa膰 na swoim koncie w mediach spo艂eczno艣ciowych. Umieszcza si臋 je zazwyczaj w sekcji head i dzi臋ki nim okre艣la zasady wed艂ug kt贸rych maj膮 by膰 wy艣wietlane nast臋puj膮ce tre艣ci:
- obrazy lub zdj臋cia;
- klipy wideo;
- tytu艂y oraz opisy publikowanych post贸w i to nie tylko na Facebooku, ale i innych podobnych portalach.
Prawid艂owo zastosowane znaczniki Open Graph wp艂ywaj膮 r贸wnie偶 na podniesienie konwersji i kilkukrotne nawet zwi臋kszenie ruchu pochodz膮cego np. z Facebooka.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w