Jest to praktyczne narzędzie stworzone przez Facebooka, protokół używane w celu przesyłania danych między zewnętrznymi serwerami a portalem społecznościowym. Ten rodzaj tagów pozwala na lepszą kontrolę tego, co chcemy prezentować na swoim koncie w mediach społecznościowych. Umieszcza się je zazwyczaj w sekcji head i dzięki nim określa zasady według których mają być wyświetlane następujące treści:
- obrazy lub zdjęcia;
- klipy wideo;
- tytuły oraz opisy publikowanych postów i to nie tylko na Facebooku, ale i innych podobnych portalach.
Prawidłowo zastosowane znaczniki Open Graph wpływają również na podniesienie konwersji i kilkukrotne nawet zwiększenie ruchu pochodzącego np. z Facebooka.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców