
W najprostszym tłumaczeniu, White Hat Seo to odwrotność Black Hat Seo, czyli optymalizacja i pozycjonowanie strony w pełni zgodne z zasadami i wymogami Google. Przestrzeganie tych zasad daje pozytywne efekty, wyższe miejsce w rankingu wyszukiwania, a sama strona internetowa jest lepiej oceniana przez roboty wyszukiwarki i bardziej przyjazna dla użytkowników. Do zalecanych, etycznych praktyk White Hat SEO należy między innymi:
- przygotowanie wysokiej jakości treści, merytorycznych i wolnych od błędów;
- dobór właściwych słów kluczowych, jak najdokładniej odpowiadających pytaniom użytkowników;
- zastosowanie rozwiązań UX;
- optymalizacja innych aspektów witryny, kodu, metadanych i grafiki;
- responywność strony, czyli dostosowanie jej do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców