Kolejne darmowe, praktyczne narz臋dzie stworzone i udost臋pniane przez Google u偶ywane do sporz膮dzania raport贸w i wizualizacji zawartych w nich danych. W bardzo prosty spos贸b umo偶liwia pobieranie danych z wielu 藕r贸de艂 mi臋dzy innymi takich jak Google Analytics, Google Ads i Google Search Console. Spo艣r贸d licznych zalet Google Data Studio szczeg贸lnie warto podkre艣li膰:
- automatyczn膮 aktualizacj臋 umieszczonych w raporcie danych;
- du偶膮 czytelno艣膰 i wiele opcji prezentacji danych;
- mo偶liwo艣膰 udost臋pniania raport贸w innym u偶ytkownikom np. poprzez poczt臋 Gmail;
- dost臋pno艣膰 darmowych szablon贸w, wykres贸w i wid偶et贸w zwi臋kszaj膮cych funkcjonalno艣膰;
- ustawienie ram czasowych, czyli okresu, z jakiego maj膮 zosta膰 pobrane dane;
- filtrowanie danych, kt贸re chcemy umie艣ci膰 w raporcie.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w