Case Study, czyli studium przypadku, jest metodą pozwalającą na dokładną analizę oraz opis pewnego zjawiska, coraz powszechniej stosowaną w różnych dziedzinach, także w zakresie pozycjonowania stron. W tym przypadku dotyczy samej witryny, ogółu działań podjętych w celu zapewnienia jej wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwarki, obejmujących między innymi, jakie słowa kluczowe zapewniają najwyższą konwersję czy ruch na stronie internetowej. Dobrze zrobione studium przypadku zawiera dokładny opis początkowego problemu, w jaki sposób go rozwiązano, przy jakich użyciu narzędzi, w jakim czasie i wysokości włożonych w to środków. Dzięki temu można zaprezentować sposób działania firmy w sytuacjach kryzysowych, co stanowi jednocześnie dobrą i skuteczną reklamę prowadzonej działalności.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców