Case Study, czyli studium przypadku, jest metod膮 pozwalaj膮c膮 na dok艂adn膮 analiz臋 oraz opis pewnego zjawiska, coraz powszechniej stosowan膮 w r贸偶nych dziedzinach, tak偶e w zakresie pozycjonowania stron. W tym przypadku dotyczy samej witryny, og贸艂u dzia艂a艅 podj臋tych w celu zapewnienia jej wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwarki, obejmuj膮cych mi臋dzy innymi, jakie s艂owa kluczowe zapewniaj膮 najwy偶sz膮 konwersj臋 czy ruch na stronie internetowej. Dobrze zrobione studium przypadku zawiera dok艂adny opis pocz膮tkowego problemu, w jaki spos贸b go rozwi膮zano, przy jakich u偶yciu narz臋dzi, w jakim czasie i wysoko艣ci w艂o偶onych w to 艣rodk贸w. Dzi臋ki temu mo偶na zaprezentowa膰 spos贸b dzia艂ania firmy w sytuacjach kryzysowych, co stanowi jednocze艣nie dobr膮 i skuteczn膮 reklam臋 prowadzonej dzia艂alno艣ci.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w