Jest to usługa gromadząca dla użytkownika wiadomości dokładnie dopasowane i posortowane wg jego aktualnej lokalizacji oraz zainteresowań. Nazywana inaczej agregatorem informacji została uruchomiona w 2006 roku i jest dostępna w wielu językach, również polskim. Korzystanie z Google News pozwala bez zbędnej straty czasu zyskać potrzebne wiadomości i jest dostępne zarówno przez dedykowaną aplikację, stronę internetową, jak i w organicznych wynikach wyszukiwania. Wiadomości do tej usługi dostarcza ponad 20 tysięcy portali internetowych, wydawców i lokalnych stron, zyskujących w ten sposób stale rosnące grono czytelników oraz większy ruch na swojej stronie. W usługę włączane są treści wysokiej jakości i wartości dla użytkownika, unikatowe, niebędące nachalną reklamą, nieszerzące nienawiści i na bieżąco uaktualniane.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców