Storytelling to metoda prezentacji produkt贸w coraz powszechniej stosowana w nowoczesnym i skutecznym marketingu. Przestawienie ich cech w formie suchych fakt贸w nie zawsze jest interesuj膮ce. Lepiej zaprezentowa膰 je jako pasjonuj膮c膮 opowie艣膰 odwo艂uj膮c膮 si臋 do uczu膰 i emocji ka偶dej grupy odbiorc贸w. Marketing narracyjny, bo r贸wnie偶 tak nazywa si臋 storytelling to atrakcyjny spos贸b przyci膮gni臋cia uwagi np. klient贸w sklepu internetowego. Przekaz musi by膰 tworzony prostym i zrozumia艂ym j臋zykiem, a sama historia powinna 艂atwo zapa艣膰 w pami臋膰. Warto zadba膰, aby storytelling ni贸s艂 ze sob膮 pewne g艂臋bsze przes艂anie, przekazuj膮c jednocze艣nie odbiorcy potrzebn膮 mu wiedz臋, informacje, kt贸rych poszukuje. Dobra opowie艣膰 to prosta droga do budowy zaufania do firmy i tego, co ma do zaoferowania swoim klientom.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w