Storytelling

storytelling

Storytelling to metoda prezentacji produkt贸w coraz powszechniej stosowana w nowoczesnym i skutecznym marketingu. Przestawienie ich cech w formie suchych fakt贸w nie zawsze jest interesuj膮ce. Lepiej zaprezentowa膰 je jako pasjonuj膮c膮 opowie艣膰 odwo艂uj膮c膮 si臋 do uczu膰 i emocji ka偶dej grupy odbiorc贸w. Marketing narracyjny, bo r贸wnie偶 tak nazywa si臋 storytelling to atrakcyjny spos贸b przyci膮gni臋cia uwagi np. klient贸w sklepu internetowego. Przekaz musi by膰 tworzony prostym i zrozumia艂ym j臋zykiem, a sama historia powinna 艂atwo zapa艣膰 w pami臋膰. Warto zadba膰, aby storytelling ni贸s艂 ze sob膮 pewne g艂臋bsze przes艂anie, przekazuj膮c jednocze艣nie odbiorcy potrzebn膮 mu wiedz臋, informacje, kt贸rych poszukuje. Dobra opowie艣膰 to prosta droga do budowy zaufania do firmy i tego, co ma do zaoferowania swoim klientom.

Dodaj komentarz

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *