Storytelling to metoda prezentacji produktów coraz powszechniej stosowana w nowoczesnym i skutecznym marketingu. Przestawienie ich cech w formie suchych faktów nie zawsze jest interesujące. Lepiej zaprezentować je jako pasjonującą opowieść odwołującą się do uczuć i emocji każdej grupy odbiorców. Marketing narracyjny, bo również tak nazywa się storytelling to atrakcyjny sposób przyciągnięcia uwagi np. klientów sklepu internetowego. Przekaz musi być tworzony prostym i zrozumiałym językiem, a sama historia powinna łatwo zapaść w pamięć. Warto zadbać, aby storytelling niósł ze sobą pewne głębsze przesłanie, przekazując jednocześnie odbiorcy potrzebną mu wiedzę, informacje, których poszukuje. Dobra opowieść to prosta droga do budowy zaufania do firmy i tego, co ma do zaoferowania swoim klientom.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców