Storytelling

storytelling

Storytelling to metoda prezentacji produktów coraz powszechniej stosowana w nowoczesnym i skutecznym marketingu. Przestawienie ich cech w formie suchych faktów nie zawsze jest interesujące. Lepiej zaprezentować je jako pasjonującą opowieść odwołującą się do uczuć i emocji każdej grupy odbiorców. Marketing narracyjny, bo również tak nazywa się storytelling to atrakcyjny sposób przyciągnięcia uwagi np. klientów sklepu internetowego. Przekaz musi być tworzony prostym i zrozumiałym językiem, a sama historia powinna łatwo zapaść w pamięć. Warto zadbać, aby storytelling niósł ze sobą pewne głębsze przesłanie, przekazując jednocześnie odbiorcy potrzebną mu wiedzę, informacje, których poszukuje. Dobra opowieść to prosta droga do budowy zaufania do firmy i tego, co ma do zaoferowania swoim klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *