Co to jest SSL (Certyfikat SSL)?

SSL, z języka angielskiego Secure Sockets Layer, to protokół powszechnie używany w celu zabezpieczenia stron internetowych. Umożliwia szyfrowanie przesyłanych danych, co jest szczególnie istotne w przypadku sklepów internetowych. Przetwarzają one duże ilości danych o swoich klientach, osobowych czy numerów kont lub kart kredytowych. Certyfikat SSL jest instalowany na serwerze, na którym umieszczono daną stronę, a Google od 2018 roku oznacza strony go nie posiadające jako potencjalnie niebezpieczne. W użyciu jest kilka jego rodzajów pozytywnie wpływających na pozycjonowanie strony i większe zaufanie do niej. Zastosowanie SSL zapewnia również zgodność witryny z wymogami GIODO, czyli Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców