Jest to czas, jaki mija pomiędzy kliknięciem w odnośnik znajdujący się na liście wyszukiwania prowadzący do strony internetowej, a powrotem do listy. Dwell time to często lekceważony i trudny do dokładnego określenia parametr, pokazujący jednak czy treść prezentowana na stronie odpowiada zapytaniu użytkownika i czy jest dla niego użyteczna. Na dwell time wpływa kilka czynników, które warto uwzględnić przy działaniach SEO:
- przygotowanie wartościowych, wysokiej jakości treści w pełni wyczerpujących dane zagadnienie, dzięki czemu użytkownik nie będzie musiał szukać informacji na innych stronach;
- odpowiednie formatowanie tekstów zwiększające ich czytelność;
- skuteczne linkowanie wewnętrzne;
- optymalizacja kodu strony, grafiki oraz innych elementów wpływających na szybkość ładowania się i działania witryny;
- zastosowanie systemu komentarzy.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców