M贸wi膮c o sieci wyszukiwania, mamy na my艣li Google Search Network. W jej sk艂ad wchodz膮 praktycznie wszystkie strony internetowe, na kt贸rych istnieje mo偶liwo艣膰 wy艣wietlania reklam kampanii Google Ads. Sie膰 wyszukiwania obejmuje mi臋dzy innymi:
- wyniki wy艣wietlane przez wyszukiwark臋 Google;
- popularne serwisy oparte o tzw. silnik Google, do kt贸rych w naszym kraju nale偶膮 takie portale jak Onet, Interia, Wirtualna Polska i Gazeta.pl.
Tak szeroki zasi臋g pozwala na szybkie dotarcie z reklamami do okre艣lonych wcze艣niej grup odbiorc贸w nimi zainteresowanych. Reklamy dynamiczne, produktowe i standardowe pojawiaj膮 si臋 zar贸wno nad, jak i pod organicznymi wynikami wyszukiwania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w