Jest to tzw. system rozproszony, usługa, w której fragmenty składające się na całą stronę internetową są instalowane nie w jednym, lecz w wielu centrach danych. Dzięki temu możliwe jest ich wydajniejsze dostarczenie, strona ładuje się o wiele szybciej, mamy bowiem większą przepustowość łącza internetowego. Ten wzrost prędkości ładowania jest zwłaszcza odczuwalny w przypadku „cięższych” elementów witryny np. grafiki, a ma to również znaczenie dla pozycjonowania strony, wpływając korzystnie na pozycję osiąganą w rankingu wyszukiwarki. Dodatkowo zostaje też zwiększony poziom bezpieczeństwa, zwłaszcza przed groźnymi atakami typu DDoS.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców