Współczynnik odrzuceń (bounce rate) określa, zazwyczaj procentowo, jaka liczba odwiedzin na stronie internetowej kończy się wyjściem z niej, czyli właśnie odrzuceniem. Bounce rate nie uwzględnia czasu spędzonego na stronie, a same odrzucenie może mieć też wydźwięk pozytywny np. zwiększenie konwersji. Należy jednak to monitorować, szczególnie w przypadku sklepów internetowych. Dzięki temu można na bieżąco wprowadzać modyfikacje na stronie zmniejszające ten współczynnik.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców