Wsp贸艂czynnik odrzuce艅 (bounce rate) okre艣la, zazwyczaj procentowo, jaka liczba odwiedzin na stronie internetowej ko艅czy si臋 wyj艣ciem z niej, czyli w艂a艣nie odrzuceniem. Bounce rate nie uwzgl臋dnia czasu sp臋dzonego na stronie, a same odrzucenie mo偶e mie膰 te偶 wyd藕wi臋k pozytywny np. zwi臋kszenie konwersji. Nale偶y jednak to monitorowa膰, szczeg贸lnie w przypadku sklep贸w internetowych. Dzi臋ki temu mo偶na na bie偶膮co wprowadza膰 modyfikacje na stronie zmniejszaj膮ce ten wsp贸艂czynnik.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w