Google Chrome to darmowa przeglądarka stron internetowych, której kolejne wersje są udostępniane przez Google od 2008 roku. Przez ten czas zyskała sobie uznanie milionów użytkowników, zajmując w 2020 roku blisko 78% rynku. Działanie Chrome opiera się o własny silnik Blink, chociaż pozostałe rozwiązania oparto o sprawdzone rozwiązania open source, czyli tworzone i testowane przez programistów z całego świata. Największe, podkreślaną przez użytkowników, zalety tej przeglądarki to łatwa obsługa, minimalistyczny interfejs, szybkie ładowanie stron oraz duża liczba dodatków, począwszy od motywów zmieniających wygląd, poprzez wtyczki zwiększające i tak wysoką funkcjonalność, aż po rozszerzenia przydatne webmasterom i specjalistom od SEO.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców