Pod tym poj臋ciem rozumiemy znaczniki umieszczane bezpo艣rednio w kodzie 藕r贸d艂owym, porz膮dkuj膮ce, oznaczaj膮ce i definiuj膮ce wszystkie dane pojawiaj膮ce si臋 na stronie internetowej. Ich podstawowym zadaniem jest opisanie tre艣ci strony w spos贸b zrozumia艂y dla robot贸w wyszukiwania Google i innych u偶ywanych wyszukiwarek. S膮 r贸wnie偶 widoczne dla u偶ytkownika danej strony w postaci informacji pojawiaj膮cych si臋 w wynikach wyszukiwania pod tytu艂em i nad opisem witryny. Zyskuje na tym atrakcyjno艣膰 wy艣wietlanej w ten spos贸b strony, korzystnie wyr贸偶nionej w wyszukiwarce i wzbogaconej o takie dane, jak ocena jej samej czy oferowanych przez ni膮 produkt贸w, ich dost臋pna ilo艣膰 i 艣rednia cena. Dobrze zastosowane dane strukturalne pozwalaj膮 tak偶e na zwi臋kszenie wsp贸艂czynnika klikalno艣ci, czyli CRT.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w