
Czyli po prostu niedziałające linki, z którymi często stykamy się na stronach internetowych, po naciśnięciu nieprzenoszące użytkownika na inną stronę lub podstronę, gdzie prawidłowo powinny prowadzić. Są to między innymi zmienione adresy URL, usunięte podstrony danego serwisu, niedziałające serwisy, których domena wygasła, albo nie została przedłużona, a często po ich naciśnięciu pojawia się komunikat „Błąd 404”. Należy bezwzględnie wyszukiwać i natychmiast usuwać wszystkie niedziałające linki, aby uniknąć spadku strony w wynikach wyszukiwania, uznanej za zbyt niskiej wartości. Broken links mogą także spowodować spadek odwiedzin na stronie, a zniechęceni nimi użytkownicy zaczną po prostu jej unikać.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców