Znany też jako tekst albo opis alternatywny, jest znacznikiem języka HTML używanym do opisania, co znajduje się na obrazku umieszczonym na stronie internetowej. ALT jest istotny zarówno z punktu użytkownika, jak i robotów wyszukiwania Google. Ten pierwszy może przeczytać go w sytuacji, kiedy obraz nie wyświetlił się, wyszukiwarka zaś „nie widzi” obrazka bez opisanego atrybutu, dla niej po prostu on nie istnieje. Atrybut ALT istotnie wpływa na proces pozycjonowania strony, dlatego powinien zawsze być unikalny i zawierać słowa kluczowe. Trzeba je dopasować do treści obrazu oraz do pytania, jakie stawia użytkownik, wpisując je w okno wyszukiwarki.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców