
Jest to algorytm wprowadzony przez w 1998 roku, opracowany przez tw贸rc贸w wyszukiwarki, kt贸rego zadaniem by艂o okre艣lenie, jak膮 warto艣膰 posiada strona internetowa. Ka偶da zindeksowana otrzymywa艂a ocen臋 w skali od 0 do 10, gdzie 10 to ocena najwy偶sza. Zasad臋 dzia艂ania Google Page Rank oparto na za艂o偶eniu, 偶e im wi臋cej link贸w pozyskano z witryny o wysokim wsp贸艂czynniku, tym wy偶sz膮 moc mia艂a strona, do kt贸rej prowadzi艂y. Niestety okaza艂o si臋 to nieskuteczne, a w sieci zacz臋to na masow膮 skal臋 handlowa膰 linkami ze stron o wysokim Page Rank. Kupno takich link贸w umo偶liwia艂o awans w rankingu wyszukiwarki witrynom niskiej jako艣ci, publikuj膮cym ma艂o warto艣ciowe tre艣ci. Takie nieetyczne zachowania sprawi艂y, 偶e Google zacz臋艂o wycofywa膰 ten algorytm ze swojego narz臋dzia Google Search Console, a偶 w 2016 roku ca艂kowicie zrezygnowano z jego u偶ywania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w