
Jest to jeden ze sposob贸w rozlicze艅 stosowanych w kampanii Google Ads, w kt贸rym reklamodawca ponosi koszty za ka偶de wa偶ne klikni臋cie w przygotowan膮 dla niego reklam臋, a jej wy艣wietlenie w Google jest bezp艂atne. CPC znajduje zastosowanie mi臋dzy innymi w kampaniach sprzeda偶owych, w kt贸rych wa偶ne jest dok艂adnie zmierzenie ich efektywno艣ci. Rzeczywiste koszty, jakie musi ponie艣膰 zlecaj膮cy, zale偶膮 od takich czynnik贸w jak:
- bran偶a, w kt贸rej firma prowadzi dzia艂alno艣膰;
- rodzaj i jako艣膰 przygotowanej reklamy;
- u偶yte s艂owa kluczowe, a powinny to by膰 frazy daj膮ce najwy偶sz膮 konwersj臋;
- wyszukiwarka, w kt贸rej b臋dzie wy艣wietlana reklama, a najcz臋艣ciej jest to Google.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w