Pod tym poj臋ciem rozumiemy dok艂adn膮 analiz臋 strony, kt贸r膮 nale偶y podj膮膰 przed optymalizacj膮 strony dostosowuj膮c膮 j膮 do wymaga艅 mechanizm贸w wyszukiwania Google. Profesjonalnie przeprowadzony audyt SEO pozwala na zlokalizowanie i zaplanowanie wyeliminowania znalezionych b艂臋d贸w wyszczeg贸lnionych w ko艅cowym raporcie. Wykonana analiza obejmuje wszystkie elementy sk艂adaj膮ce si臋 na stron臋 internetow膮, mi臋dzy innymi takie jak:
- kod witryny, zar贸wno w HTML, jak i dodatkowych skrypt贸w w JavaScript i PHP;
- struktur臋 strony, jej nawigacj臋 i linkowanie wewn臋trzne;
- adresy URL;
- content, czyli tre艣ci, ich unikalno艣膰, jako艣膰, poprawno艣膰 stylistyczn膮 i gramatyczn膮, nasycenie s艂owami kluczowymi;
- ewentualn膮 duplikacj臋 tre艣ci;
- szybko艣膰 艂adowania strony, r贸wnie偶 u偶ytej grafiki;
- analiz臋 profilu link贸w wewn臋trznych i zewn臋trznych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w