Strona internetowa, z angielskiego Web Page, to dokument HTML umieszczony w Internecie. Pojedyncza, połączona z innymi, tworzy kompletną witrynę internetową. Strona to jednak nie tylko sam kod HTML, ale i wiele innych, dodatkowych elementów, takich jak:
- kaskadowe arkusze stylów CSS, opisujące między innymi wygląd strony, ułożenie poszczególnych elementów, umożliwiające też tworzenie efektów graficznych;
- skrypty w JavaScript zwiększające funkcjonalność witryny, ułatwiające ładowanie jej części bez potrzeby ciągłego odświeżania;
- skrypty w PHP obsługujące np. formularze kontaktowe;
- grafika, zarówno zdjęcia czy inne obrazki, jak i elementy graficzne tworzące nawigację strony;
- publikowane treści, najczęściej teksty, zgodne z tematyką witryny oraz wymogami robotów wyszukiwarki.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców