
Polskie t艂umaczenie skr贸tu CTR (Click Through Rate) to wsp贸艂czynnik klikalno艣ci, kt贸ry oznacza stosunek klikni臋膰 w dan膮 reklam臋 do ilo艣ci jej wy艣wietle艅 liczony w procentach. Pozwala to na dokonanie dok艂adnej analizy prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych, a mo偶na go stosowa膰 nie tylko do reklam, ale i u偶ytych s艂贸w kluczowych. Najwi臋ksze znaczenie CTR ma w przypadku reklam wy艣wietlanych w ramach kampanii Google Ads i je艣li jest wysoki, to mo偶emy przyj膮膰, 偶e tre艣ci reklamowe zosta艂y odpowiednio dopasowane wzgl臋dem potrzeb odbiorc贸w. Wp艂yw na wysoko艣膰 wsp贸艂czynnika klikalno艣ci ma mi臋dzy innymi:
- rodzaj reklamy;
- bran偶a prowadzonej dzia艂alno艣ci;
- rodzaj reklamowanego produktu albo us艂ugi.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w