Rozwini臋cie tego skr贸tu to Remarketing List for Search Ads, czyli listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce. Stosuje si臋 te偶 nazw臋 remarketing w wyszukiwarce Google. Pod tym poj臋ciem rozumiemy kampani臋 reklamow膮 Google Ads polegaj膮c膮 na prezentacji reklam u偶ytkownikom, kt贸rzy ju偶 odwiedzili dan膮 stron臋 internetow膮. Mo偶na dzi臋ki temu pozyska膰 ich ponownie, przekonuj膮c aby dokonali np. zakupu. S艂u偶膮 do tego dok艂adnie dopasowane reklamy, tre艣ci odpowiadaj膮ce potrzebom u偶ytkownika. Do rozpocz臋cia kampanii RSLA niezb臋dne s膮 w艂a艣nie listy remarketingowe tworzone z pomoc膮 Google Ads albo Google Analytics.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w