
Rozwinięcie tego skrótu to Remarketing List for Search Ads, czyli listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce. Stosuje się też nazwę remarketing w wyszukiwarce Google. Pod tym pojęciem rozumiemy kampanię reklamową Google Ads polegającą na prezentacji reklam użytkownikom, którzy już odwiedzili daną stronę internetową. Można dzięki temu pozyskać ich ponownie, przekonując aby dokonali np. zakupu. Służą do tego dokładnie dopasowane reklamy, treści odpowiadające potrzebom użytkownika. Do rozpoczęcia kampanii RSLA niezbędne są właśnie listy remarketingowe tworzone z pomocą Google Ads albo Google Analytics.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców