Analytics

Analytics

Dok艂adnie m贸wimy tu o Google Analytics, narz臋dziu, bez kt贸rego nie mo偶e si臋 obej艣膰 偶aden specjalista od pozycjonowania stron. Umo偶liwia ono sta艂e monitorowanie ruchu w witrynie u偶ytkownika, dzi臋ki czemu b臋dzie mo偶na modyfikowa膰 na bie偶膮co kampani臋 marketingow膮 i dostosowywa膰 j膮 do aktualnych potrzeb odbiorc贸w. Aby go u偶ywa膰, wystarczy tylko zalogowa膰 si臋 na swoje konto Google i dokona膰 rejestracji w programie Analytics integruj膮c udost臋pnione narz臋dzia ze swoj膮 stron膮 internetow膮. Od tego momentu zyskamy dost臋p do wielu danych potrzebnych w procesie SEO, z kt贸rych mo偶emy sporz膮dzi膰 r贸偶ne rodzaje potrzebnych raport贸w, mi臋dzy innymi takich jak:

  • ilo艣膰 u偶ytkownik贸w odwiedzaj膮cych stron臋;
  • ich dane demograficzne;
  • 藕r贸d艂a odwiedzin strony np. z wyszukiwarek, przekierowania z reklam, serwis贸w spo艂eczno艣ciowych czy witryn bezpo艣rednich;
  • urz膮dzenia, na jakich jest przegl膮dana strona;
  • jakie tre艣ci s膮 na niej najcz臋艣ciej przegl膮dane.