Dok艂adnie m贸wimy tu o Google Analytics, narz臋dziu, bez kt贸rego nie mo偶e si臋 obej艣膰 偶aden specjalista od pozycjonowania stron. Umo偶liwia ono sta艂e monitorowanie ruchu w witrynie u偶ytkownika, dzi臋ki czemu b臋dzie mo偶na modyfikowa膰 na bie偶膮co kampani臋 marketingow膮 i dostosowywa膰 j膮 do aktualnych potrzeb odbiorc贸w. Aby go u偶ywa膰, wystarczy tylko zalogowa膰 si臋 na swoje konto Google i dokona膰 rejestracji w programie Analytics integruj膮c udost臋pnione narz臋dzia ze swoj膮 stron膮 internetow膮. Od tego momentu zyskamy dost臋p do wielu danych potrzebnych w procesie SEO, z kt贸rych mo偶emy sporz膮dzi膰 r贸偶ne rodzaje potrzebnych raport贸w, mi臋dzy innymi takich jak:
- ilo艣膰 u偶ytkownik贸w odwiedzaj膮cych stron臋;
- ich dane demograficzne;
- 藕r贸d艂a odwiedzin strony np. z wyszukiwarek, przekierowania z reklam, serwis贸w spo艂eczno艣ciowych czy witryn bezpo艣rednich;
- urz膮dzenia, na jakich jest przegl膮dana strona;
- jakie tre艣ci s膮 na niej najcz臋艣ciej przegl膮dane.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w