Co to jest CPA (Cost Per Action)?

Jest to następny często stosowany model rozliczenia za reklamy prezentowane w ramach kampanii internetowej, w tym i Google Ads, które zleceniodawca ponosi tylko w przypadku wykonania określonej akcji przez użytkownika, kliknięcia w link reklamowy, zapisania się do newslettera, przesłania wypełnionego formularza kontaktowego, rejestracji na stronie internetowej sklepu, czy dokonania samego zakupu. Reklamodawca płaci tu więc za konkretne efekty, jakie przyniosła zastosowana forma reklamy. CPA to jednocześnie niezwykle ważny wskaźnik efektywności prowadzonych działań marketingowych, który obliczamy dzieląc po prostu całkowite koszty kampanii przez liczbę kliknięć w reklamę.
A
G
P
- Polityka Prywatności
- Pozycjonowanie lokalne – bądź zawsze widoczny w swojej najbliższej okolicy
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – w jaki sposób SEOSPACE zajmie się Twoim biznesem w sieci
- Pozycjonowanie stron internetowych – co SEOSPACE oferuje dla Twojej firmy
- Program partnerski – zobacz co możesz na nim zyskać na współpracy z SEOSPACE
- Prowadzenie bloga firmowego
R
S
- Sklepy internetowe brief
- Sklepy internetowe cennik
- Strony internetowe
- Strony internetowe brief
- Strony internetowe cennik
- Strony internetowe Grójec
- Strony internetowe Kielce
- Strony internetowe Kozienice
- Strony internetowe Lublin
- Strony internetowe Pionki
- Strony internetowe Radom
- Strony internetowe Radom
- Strony internetowe Skarżysko-Kamienna
- Strony internetowe Starachowice
- Strony internetowe Szydłowiec
- Strony internetowe Warszawa