Jest to nast臋pny cz臋sto stosowany model rozliczenia za reklamy prezentowane w ramach kampanii internetowej, w tym i Google Ads, kt贸re zleceniodawca ponosi tylko w przypadku wykonania okre艣lonej akcji przez u偶ytkownika, klikni臋cia w link reklamowy, zapisania si臋 do newslettera, przes艂ania wype艂nionego formularza kontaktowego, rejestracji na stronie internetowej sklepu, czy dokonania samego zakupu. Reklamodawca p艂aci tu wi臋c za konkretne efekty, jakie przynios艂a zastosowana forma reklamy. CPA to jednocze艣nie niezwykle wa偶ny wska藕nik efektywno艣ci prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych, kt贸ry obliczamy dziel膮c po prostu ca艂kowite koszty kampanii przez liczb臋 klikni臋膰 w reklam臋.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w