Co to jest Ahrefs?

Jest to jedno z najwa偶niejszych narz臋dzi wykorzystywanych podczas pozycjonowania strony internetowej, daj膮cym szerokie mo偶liwo艣ci analizy wielu element贸w optymalizowanej witryny. W swojej pracy mog膮 u偶ywa膰 go nie tylko specjali艣ci od SEO, ale i profesjonalni copywriterzy zajmuj膮cy si臋 tworzeniem wysokiej jako艣ci tre艣ci. Ahrefs jest dost臋pny w r贸偶nych wersjach j臋zykowych, r贸wnie偶 w polskiej i mimo 偶e jest narz臋dziem p艂atnym, warto wykupi膰 licencj臋, aby skorzysta膰 z takich jego mo偶liwo艣ci jak:
- dok艂adna analiza link贸w, tak偶e na stronach konkurencji, zwrotnych, uszkodzonych czy utraconych oraz wewn臋trznych;
- analiza s艂贸w kluczowych 艂膮cznie ze statystykami ich wyszukiwa艅 i histori膮 pozycji, jakie zajmowa艂y;
- analiza poszczeg贸lnych podstron obejmuj膮ca generowany przez nie ruch i wy艣wietlanie si臋 na konkretne frazy kluczowe;
- audyt strony, stanowi膮cy podstaw臋 do jej optymalizacji pozwalaj膮cej poprawi膰 pozycj臋 w rankingu Google.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w