Od 3 lat firma Lasogrod.pl wsp贸艂pracuje z agencj膮 marketingow膮 SEOSPACE, prowadz膮c膮 intensywn膮 i przynosz膮c膮 sukcesy kampani臋 reklamow膮 Google Ads w Internecie. Przez ca艂y ten czas osi膮gano wzrost najwa偶niejszych parametr贸w decyduj膮cych mi臋dzy innymi o rosn膮cej konwersji, co prze艂o偶y艂o si臋 na cz臋stsze odwiedziny strony sklepu internetowego i co za tym idzie, tak偶e wymierne zyski ze sprzeda偶y.

Lasogrod.pl 鈥 profil dzia艂alno艣ci firmy

Lasogrod.pl to pr臋偶nie dzia艂aj膮cy sklep powsta艂y z po艂膮czenia dw贸ch podmiot贸w gospodarczych, Las24.pl oraz Lasogrod Sp. Jawna, z siedzib膮 w Radomiu. Specjalizuje si臋 w sprzeda偶y, serwisowaniu i doradztwie w zakupie najlepszych na rynku maszyn oraz urz膮dze艅 s艂u偶膮cych do pracy w lasach i ogrodach. Swoj膮 dzia艂alno艣膰 prowadzi od 1995 roku, zdobywaj膮c zaufanie zar贸wno licznych Klient贸w, ch臋tnie korzystaj膮cych z profesjonalnych us艂ug, jak i renomowanych kontrahent贸w.

Dzi臋ki temu firmie uda艂o si臋 zyska膰 cenn膮 opini臋 eksperta w tej wymagaj膮cej bran偶y i nawi膮za膰 owocn膮 wsp贸艂prac臋 z najlepszymi na 艣wiecie producentami tego typu sprz臋tu, staj膮c si臋 Autoryzowanym Z艂otym Dilerem marki Husqvarna. W sklepie internetowym mo偶na znale藕膰 bogaty wyb贸r produkt贸w tak偶e innych, r贸wnie cenionych firm, takich jak Mc-Culloch, Partner, Gardena, Flymo, Jonsered, Poulan, Poulanpro, Klippo, Weedeater, czy Lazer.

Maj膮c na uwadze stale rosn膮ce potrzeby Klient贸w, Lasogrod.pl sta艂 si臋 oficjalnym dystrybutorem kolejnych, tak samo znanych i renomowanych marek: Briggs&Sttraton, Stihl, Oregon, WORX, Honda, Kawasaki, Krumpholz, Fiskars, MTD. W stale rozszerzanej ofercie bez problemu mo偶na znale藕膰 takie produkty jak: pi艂y 艂a艅cuchowe, kosiarki, wykaszarki, podkaszarki, podkrzesywarki, roboty kosz膮ce, ridery, traktory, kultywatory i dmuchawy. Dost臋pne s膮 tak偶e potrzebne cz臋艣ci i akcesoria do nich, mi臋dzy innymi prowadnice do pi艂 elektrycznych i spalinowych, 艂a艅cuchy tn膮ce, pilniki, oleje do paliwa i 艂a艅cuch贸w, linki tn膮ce i g艂owice do wykaszarek, akcesoria ochronne, okulary, r臋kawice i kaski.

Znajdziecie je bez problemu na stronie sklepu internetowego, dla u艂atwienia podzielone na odr臋bne, czytelne kategorie, wiele dost臋pnych w korzystnych promocjach cenowych obni偶aj膮cych koszty zakupu. Dla wygody Klient贸w firma prowadzi tak偶e sklep stacjonarny, dzi臋ki czemu jest w stanie realizowa膰 wysy艂k臋 zam贸wionych produkt贸w maksymalnie w ci膮gu 24 godzin.

Jakie by艂y oczekiwania po nawi膮zaniu wsp贸艂pracy z agencj膮 SEOSPACE?

Jedn膮 z najwa偶niejszych ga艂臋zi dzia艂alno艣ci firmy Lasogrod.pl jest sklep internetowy pozwalaj膮cy wyj艣膰 poza ograniczenia rynku lokalnego i dotrze膰 do wi臋kszej liczby potencjalnych odbiorc贸w, ich docelowej grupy mog膮cej by膰 zainteresowan膮 prezentowan膮 na stronie ofert膮. W艂a艣nie dlatego nawi膮zano wsp贸艂prac臋 z agencj膮 SEOSPACE i wyznaczono jej kilka cel贸w do realizacji:

  • wzrost wsp贸艂czynnika ROAS;
  • wzrost liczby konwersji;
  • wzrost warto艣ci konwersji;
  • wzrost bud偶etu na kampani臋.

Na czym polega艂a wsp贸艂praca z agencj膮 SEOSPACE?

lasogr贸d.pl i seospace.pl

Wsp贸艂prac臋 z agencj膮 SEOSPACE nawi膮zano 3 lata temu, a jej podstaw膮 by艂a profesjonalnie prowadzona kampanie Google Ads maj膮ca u艂atwi膰 osi膮gni臋cie wszystkich przedstawionych wy偶ej cel贸w. Efektywno艣膰 ros艂a przez ca艂y czas, dzi臋ki czemu mo偶na by艂o jednocze艣nie zwi臋ksza膰 bud偶et przeznaczony na prowadzenie kampanii, jeszcze bardziej podnosz膮c jej skuteczno艣膰.

Efekty uzyskane po 3 latach owocnej wsp贸艂pracy z agencj膮 SEOSPACE

Specjali艣ci z SEOSPACE prowadz膮cy kampani臋 dla Lasogrod.pl wykorzystali do tego celu profesjonalne i sprawdzone narz臋dzia i przeprowadzili dok艂adn膮 analiz臋 uzyskanych efekt贸w. Spe艂ni艂y one wszystkie pok艂adane oczekiwania i prezentuj膮 si臋 nast臋puj膮co:

Wzrost ROAS

Pod poj臋ciem ROAS (Return On Ad Spend) kryje si臋 wsp贸艂czynnik okre艣laj膮cy zwrot wydatk贸w na reklam臋, z ka偶dej z艂ot贸wki w ni膮 zainwestowanej. W przypadku strony Lasogrod.pl odnotowano korzystny, wr臋cz imponuj膮cy wzrost, z 720% a偶 do 2847%.

Wzrost ROAS

Wzrost liczby konwersji

Konwersja okre艣la wykonanie przez u偶ytkownika strony okre艣lonego i po偶膮danego dzia艂ania, np. dokonanie zakupu w sklepie internetowym czy zapisanie si臋 do newslettera. W tym przypadku dzia艂ania prowadzone przez SEOSPACE tak偶e doprowadzi艂y do wzrostu tego wsp贸艂czynnika z 1,06 tys. do 3,46 tys.

Wzrost liczby konwersji

Wzrost warto艣ci konwersji

Niezwykle wa偶nego wska藕nika obrazuj膮cego skuteczno艣膰 prowadzonej kampanii Google Ads pokazuj膮cego, jakie zyski generuje ka偶de klikni臋cie u偶ytkownika w reklam臋 firmy. W tej kwestii wzrost tak偶e jest bezdyskusyjny i tak samo imponuj膮cy, z 84,6 tys. a偶 do 1,48 mln PLN.

Wzrost warto艣ci konwersji

Wzrost bud偶etu pozwalaj膮cego prowadzi膰 kampani臋

Uzyskiwane wzrosty najwa偶niejszych wsp贸艂czynnik贸w obrazuj膮cych skuteczno艣膰 kampanii Google Ads przek艂adaj膮 si臋 r贸wnie偶 na mo偶liwo艣膰 inwestowania w ni膮 wi臋kszych 艣rodk贸w. Wzros艂y one przez 3 lata z pocz膮tkowej kwoty 11,5 tys. a偶 do 52,1 tys. PLN.

Wzrost bud偶etu pozwalaj膮cego prowadzi膰 kampani臋

Por贸wnanie wynik贸w przed i po rozpocz臋ciu wsp贸艂pracy

case study seospace

Skomentuj

Tw贸j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s膮 oznaczone *