ROAS 2847% z 720% – Case study kampanii Google Ads

Od 3 lat firma Lasogrod.pl współpracuje z agencją marketingową SEOSPACE, prowadzącą intensywną i przynoszącą sukcesy kampanię reklamową Google Ads w Internecie. Przez cały ten czas osiągano wzrost najważniejszych parametrów decydujących między innymi o rosnącej konwersji, co przełożyło się na częstsze odwiedziny strony sklepu internetowego i co za tym idzie, także wymierne zyski ze sprzedaży.

Lasogrod.pl – profil działalności firmy

Lasogrod.pl to prężnie działający sklep powstały z połączenia dwóch podmiotów gospodarczych, Las24.pl oraz Lasogrod Sp. Jawna, z siedzibą w Radomiu. Specjalizuje się w sprzedaży, serwisowaniu i doradztwie w zakupie najlepszych na rynku maszyn oraz urządzeń służących do pracy w lasach i ogrodach. Swoją działalność prowadzi od 1995 roku, zdobywając zaufanie zarówno licznych Klientów, chętnie korzystających z profesjonalnych usług, jak i renomowanych kontrahentów.

Dzięki temu firmie udało się zyskać cenną opinię eksperta w tej wymagającej branży i nawiązać owocną współpracę z najlepszymi na świecie producentami tego typu sprzętu, stając się Autoryzowanym Złotym Dilerem marki Husqvarna. W sklepie internetowym można znaleźć bogaty wybór produktów także innych, równie cenionych firm, takich jak Mc-Culloch, Partner, Gardena, Flymo, Jonsered, Poulan, Poulanpro, Klippo, Weedeater, czy Lazer.

Mając na uwadze stale rosnące potrzeby Klientów, Lasogrod.pl stał się oficjalnym dystrybutorem kolejnych, tak samo znanych i renomowanych marek: Briggs&Sttraton, Stihl, Oregon, WORX, Honda, Kawasaki, Krumpholz, Fiskars, MTD. W stale rozszerzanej ofercie bez problemu można znaleźć takie produkty jak: piły łańcuchowe, kosiarki, wykaszarki, podkaszarki, podkrzesywarki, roboty koszące, ridery, traktory, kultywatory i dmuchawy. Dostępne są także potrzebne części i akcesoria do nich, między innymi prowadnice do pił elektrycznych i spalinowych, łańcuchy tnące, pilniki, oleje do paliwa i łańcuchów, linki tnące i głowice do wykaszarek, akcesoria ochronne, okulary, rękawice i kaski.

Znajdziecie je bez problemu na stronie sklepu internetowego, dla ułatwienia podzielone na odrębne, czytelne kategorie, wiele dostępnych w korzystnych promocjach cenowych obniżających koszty zakupu. Dla wygody Klientów firma prowadzi także sklep stacjonarny, dzięki czemu jest w stanie realizować wysyłkę zamówionych produktów maksymalnie w ciągu 24 godzin.

Jakie były oczekiwania po nawiązaniu współpracy z agencją SEOSPACE?

Jedną z najważniejszych gałęzi działalności firmy Lasogrod.pl jest sklep internetowy pozwalający wyjść poza ograniczenia rynku lokalnego i dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, ich docelowej grupy mogącej być zainteresowaną prezentowaną na stronie ofertą. Właśnie dlatego nawiązano współpracę z agencją SEOSPACE i wyznaczono jej kilka celów do realizacji:

  • wzrost współczynnika ROAS;
  • wzrost liczby konwersji;
  • wzrost wartości konwersji;
  • wzrost budżetu na kampanię.

Na czym polegała współpraca z agencją SEOSPACE?

lasogród.pl i seospace.pl

Współpracę z agencją SEOSPACE nawiązano 3 lata temu, a jej podstawą była profesjonalnie prowadzona kampanie Google Ads mająca ułatwić osiągnięcie wszystkich przedstawionych wyżej celów. Efektywność rosła przez cały czas, dzięki czemu można było jednocześnie zwiększać budżet przeznaczony na prowadzenie kampanii, jeszcze bardziej podnosząc jej skuteczność.

Efekty uzyskane po 3 latach owocnej współpracy z agencją SEOSPACE

Specjaliści z SEOSPACE prowadzący kampanię dla Lasogrod.pl wykorzystali do tego celu profesjonalne i sprawdzone narzędzia i przeprowadzili dokładną analizę uzyskanych efektów. Spełniły one wszystkie pokładane oczekiwania i prezentują się następująco:

Wzrost ROAS

Pod pojęciem ROAS (Return On Ad Spend) kryje się współczynnik określający zwrot wydatków na reklamę, z każdej złotówki w nią zainwestowanej. W przypadku strony Lasogrod.pl odnotowano korzystny, wręcz imponujący wzrost, z 720% aż do 2847%.

Wzrost ROAS

Wzrost liczby konwersji

Konwersja określa wykonanie przez użytkownika strony określonego i pożądanego działania, np. dokonanie zakupu w sklepie internetowym czy zapisanie się do newslettera. W tym przypadku działania prowadzone przez SEOSPACE także doprowadziły do wzrostu tego współczynnika z 1,06 tys. do 3,46 tys.

Wzrost liczby konwersji

Wzrost wartości konwersji

Niezwykle ważnego wskaźnika obrazującego skuteczność prowadzonej kampanii Google Ads pokazującego, jakie zyski generuje każde kliknięcie użytkownika w reklamę firmy. W tej kwestii wzrost także jest bezdyskusyjny i tak samo imponujący, z 84,6 tys. aż do 1,48 mln PLN.

Wzrost wartości konwersji

Wzrost budżetu pozwalającego prowadzić kampanię

Uzyskiwane wzrosty najważniejszych współczynników obrazujących skuteczność kampanii Google Ads przekładają się również na możliwość inwestowania w nią większych środków. Wzrosły one przez 3 lata z początkowej kwoty 11,5 tys. aż do 52,1 tys. PLN.

Wzrost budżetu pozwalającego prowadzić kampanię

Porównanie wyników przed i po rozpoczęciu współpracy

case study seospace

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *