Banner image

Pisanie Tekst贸w na Strony Internetowe

Pisanie Tekst贸w na Strony Internetowe

9 pa藕dziernika 2020

W moim poprzednim wpisie przedstawi艂em Wam, czym jest trudny zaw贸d copywritera i w jaki spos贸b mo偶na nim zosta膰. Pokaza艂em r贸wnie偶 umiej臋tno艣ci, kt贸re trzeba mie膰, aby pewnego dnia zasi膮艣膰 przed komputerem i spr贸bowa膰 napisa膰 sw贸j pierwszy tekst, blogowy, reklamowy, recenzj臋 produktu czy specjalizowany dok艂adnie pod k膮tem SEO. W dzisiejszym wpisie zajmiemy si臋 samym procesem tworzenia, czyli pisania tekst贸w na strony internetowe, co znacznie r贸偶ni si臋 od wszystkiego, co pisali艣cie dotychczas. Wiemy ju偶, w jakim celu jest tworzony taki tekst, zgodny z potrzebami i wymaganiami klienta oraz dostosowany do czytaj膮cego go odbiorcy.

Zbudowanie wizerunku danej firmy lub marki, przyci膮gni臋cie do niej klient贸w, czy wzbudzenie w nich zaufania nie jest proste, a dodatkowo musimy pami臋ta膰, 偶e taki tekst ma jednocze艣nie wp艂yw na pozycj臋 zajmowan膮 przez stron臋 w rankingu wyszukiwarki. Maj膮c to na uwadze, nie warto samemu wymy艣la膰 od nowa ko艂a, tylko trzyma膰 si臋 zasad sprawdzonych przez najlepszych profesjonalist贸w w tym zawodzie, kt贸re przedstawi臋 poni偶ej.

Stosuj sprawdzone formu艂y u艂atwiaj膮ce napisanie prawie ka偶dego tekstu

Notes, okulary i kubek z kaw膮

Powiedzmy sobie szczerze, 偶e wi臋kszo艣膰 pisanych tekst贸w na strony internetowe, ma w wi臋kszo艣ci przypadk贸w charakter reklamowy, b臋d膮c najcz臋艣ciej recenzj膮 produktu lub us艂ugi oferowanej przez zleceniodawc臋. Dotyczy to r贸wnie偶 wielu tre艣ci prezentowanych na blogach firmowych, bezpo艣rednio powi膮zanych z takimi recenzjami, poradnik贸w prezentuj膮cych np. spos贸b obs艂ugi danego produktu.

Warto wi臋c zautomatyzowa膰 sobie proces ich tworzenia i pisa膰 je z wykorzystaniem formu艂 copywriterskich, czyli gotowych zbior贸w wskaz贸wek u艂atwiaj膮cych stworzenie wysokiej jako艣ci tre艣ci.

Taki spos贸b pisania jest szczeg贸lnie polecany osobom stawiaj膮cym pierwsze kroki w tym zawodzie, pozwalaj膮cy wyrobi膰 sobie odpowiednie nawyki i rozbudowa膰 sw贸j warsztat pisarski. Z racji, 偶e 偶yjemy w dobie wszechobecnych medi贸w spo艂eczno艣ciowych, formu艂y dopasowano r贸wnie偶 do ich potrzeb, a publikacje na Facebooku, Twitterze i Linkedinie, tak偶e korzystnie wp艂ywaj膮 na konwersj臋 strony firmowej. Jest to wi臋c kolejny pow贸d, dla kt贸rego w swojej pracy warto stosowa膰 nast臋puj膮ce regu艂y:

1. AIDA

Jej nazwa to skr贸t z艂o偶ony z pierwszych liter czterech wyraz贸w, b臋d膮cych jednocze艣nie wyznacznikami jako艣ci dobrze napisanego i ch臋tnie czytanego tekstu:

Attention, czyli uwaga i skupienie odbiorcy, kt贸ry powinien w pe艂ni skoncentrowa膰 si臋 na tym, co czyta;
Interest, zainteresowanie, jakie musi w nim wzbudzi膰 to, co napisali艣my niezb臋dne do przyci膮gni臋cia jego uwagi;
Desier, pragnienie, co mo偶na t艂umaczy膰 jako potrzeb臋, kt贸r膮 musimy w nim wywo艂a膰, a mo偶e to by膰 np. ch臋膰 zakupu prezentowanego produktu;
Action, czyli po prostu dzia艂anie, w tym przypadku zaspokojenie tej potrzeby.

Jest to najcz臋艣ciej stosowana i najbardziej uniwersalna formu艂a u艂atwiaj膮ce pisanie tekst贸w na strony internetowe, pasuj膮ca praktycznie do ka偶dego rodzaju tre艣ci, kt贸ra jednak z czasem ewoluowa艂a i w ten spos贸b powsta艂o jej rozwini臋cie opisane w punkcie drugim.

2. ACCA

Tak偶e o uniwersalnym zastosowaniu, pozwalaj膮ca dok艂adniej skupi膰 si臋 na pewnym problemie oraz daj膮ca odbiorcy jego konkretne i skuteczne rozwi膮zanie. Jej nazwa to tak偶e akronim z艂o偶ony z pierwszych liter, kt贸rego rozwini臋cie wygl膮da tak:

Awarness, wprowadzenie czytelnika w problem, prezentuj膮ce jak jest on powa偶ny;
Comprehension, informuj膮ca, 偶e dotyczy tor贸wnie偶 jego;
Conviction, przekonanie go, 偶e potrzebuje natychmiastowego rozwi膮zania i ty jeste艣 w stanie mu je przedstawi膰;
Action, wezwanie do podj臋cia dzia艂ania, czyli do wykorzystania podsuni臋tego u偶ytkownikowi rozwi膮zania problemu.

3. 4P

Kolejna modyfikacja AIDA, kt贸r膮 w swojej codziennej pracy powinien wykorzystywa膰 ka偶dy copywriter, znacznie u艂atwiaj膮ca pisanie tekst贸w na strony internetowe. Dzi臋ki niej zyskujemy mo偶liwo艣膰 sprawienia, 偶e czytelnik b臋dzie wykonywa艂 pewne okre艣lone czynno艣ci, np. dokona zakupu, w czym pom贸c ma u偶ycie nie tylko tekstu, ale i obrazu, bardziej przemawiaj膮cego do wyobra藕ni odbiorcy. 4P, podobnie jak AIDA, tak偶e opiera si臋 na czterech kolejnych krokach:

Promise, czyli obietnica sk艂adana odbiorcy polegaj膮ca na przedstawieniu mu najskuteczniejszego rozwi膮zania, informacji dok艂adnie takich, jakie szuka, co sprzyja przyci膮gni臋ciu jego uwagi;
Picture, czyli wspomniane u偶ycie obraz贸w, zdj臋膰 albo popularnych infografik uzupe艂niaj膮cych to, co chcemy przekaza膰 za pomoc膮 tekstu;
Proof, przedstawienie odbiorcy, potencjalnemu klientowi, niepodwa偶alnych dowod贸w, 偶e to w艂a艣nie nasze rozwi膮zanie, us艂uga czy produkt b臋d膮 dla niego najlepsze. W tym przypadku to twierdzenie warto poprze膰 nawet dowodami naukowymi, z kt贸rymi trudno b臋dzie mu dyskutowa膰;
Push, delikatne, lecz jednocze艣nie stanowcze popchni臋cie zach臋caj膮ce do wykonania z g贸ry okre艣lonej akcji. Tutaj warto pos艂u偶y膰 si臋 dodatkow膮 argumentacj膮, prezentuj膮c dodatkowe korzy艣ci, jakie mo偶e zyska膰 odbiorca/klient, kt贸re nale偶y opisa膰, promocyjne ceny, us艂ugi czy gratisy wchodz膮ce w sk艂ad oferty.

4. PAS

Nast臋pna cz臋sto stosowana formu艂a powsta艂a jako synteza najlepszych technik sprzeda偶y, pozwalaj膮ca skutecznie zaoferowa膰 praktycznie ka偶dy produkt lub us艂ug臋. Z pomoc膮 PAS, mo偶emy w pewnym sensie wej艣膰 w my艣li u偶ytkownika, przewidzie膰 jego zachowania i w znacznym stopniu dostosowa膰 si臋 do nich, stosuj膮c tr贸jstopniow膮 zasad臋:

Problem, czyli zaprezentowanie istniej膮cego zagadnienia/problemu w spos贸b wzbudzaj膮cy natychmiastowe zainteresowanie odbiorcy;
Agitate the problem, dok艂adna analiza zagadnienia zawieraj膮ca informacje, jaki mo偶e ono mie膰 wp艂yw na samego odbiorc臋. W tym miejscu tre艣膰 powinna przyj膮膰 form臋 poradnika opartego na wiarygodnych, wysokiej jako艣ci 藕r贸d艂ach pochodz膮cych od specjalist贸w w danej dziedzinie;
Solution, gotowe rozwi膮zanie zaprezentowane we w艂a艣ciwym momencie, chwili, kiedy odbiorca zaczyna si臋 zastanawia膰, czy b臋dzie w stanie sam sobie z tym poradzi膰.

5. FAB

Ten spos贸b pisania warto u偶ywa膰 w przypadku tworzenia opis贸w produkt贸w, niezbyt lubianych, ale r贸wnie偶 wchodz膮cych w zakres tego, co musi pisa膰 ka偶dy copywriter, zw艂aszcza w pocz膮tkowym okresie swojej dzia艂alno艣ci. Specyfika FAB polega tak偶e na tym, 偶e przygotowane zgodnie z ni膮 tre艣ci s艂u偶膮 raczej na prezentacji okre艣lonego produktu, podkre艣leniu jego zalet dla u偶ytkownika, nie s艂u偶膮c rozwi膮zaniu jakiego艣 problemu. Rozbijaj膮c t臋 nazw臋 na czynniki pierwsze, otrzymujemy trzy s艂owa:

Feature, czyli opisanie najwa偶niejszych cech produktu czy aktualnie panuj膮cego trendu;
Advantage, podkre艣lenie zalet, przede wszystkim tych, istotnych z punktu widzenia przysz艂ego u偶ytkownika, daj膮cych mu wyra藕n膮 przewag臋;
Benefit, wszystkie korzy艣ci, jakie mo偶e zyska膰, kupuj膮c i u偶ywaj膮c danego produktu.

6. BAB

Formu艂a pozwalaj膮ca najlepiej nawi膮za膰 relacj臋 z odbiorc膮 i u艂atwiaj膮ca utrzymanie jej przed d艂ugi czas, nazywana inaczej metod膮 鈥瀙rzed鈥 i 鈥瀙o鈥. W najlepszy spos贸b pokazuje trzy etapy, w jakich znajdowa艂 si臋 odbiorca:

Before, przed zapoznaniem si臋 z prezentowanymi w tek艣cie informacjami, najcz臋艣ciej po prostu ofert膮 zakupu;
After, stan po jego dokonaniu, skorzystaniu z oferty z pokazaniem korzy艣ci, jakie dzi臋ki temu zyska艂;
Bridge, po艂膮czenie pomi臋dzy dwoma wymienionymi wy偶ej stanami, a w tym przypadku jest to w艂a艣nie oferowany produkt lub us艂uga opisane na stronie.

7. 3S

Ostatnia z regu艂, jak膮 chcia艂bym Wam przedstawi膰, znajduje swoje zastosowanie przede wszystkim w przypadku tre艣ci zamieszczanych w mediach spo艂eczno艣ciowych np. wspomnianych wpis贸w na Facebooku. Ich specyfika wymaga zastosowania zupe艂nie innych rozwi膮za艅, co pozwala z miejsca zyska膰 zainteresowanie odbiorcy przek艂adaj膮ce si臋 r贸wnie偶 na liczb臋 odwiedzin na stronie. Te trzy S oznaczaj膮 tu:

Star, czyli gwiazda, kt贸r膮 jest tu produktu albo us艂uga i nale偶y je zaprezentowa膰 w atrakcyjny spos贸b;
Story, pasjonuj膮ca historia, jak膮 tworzymy po to, by skutecznie przyci膮gn膮膰 uwag臋, stanowi膮c jednocze艣nie wst臋p do nast臋pnego kroku;
Solution, pokazanie, 偶e najlepszym rozwi膮zaniem jest w艂a艣nie nasz produkt i odbiorca wr臋cz nie mo偶e si臋 bez niego obej艣膰.

Jak pisa膰 teksty na strony internetowe, aby ludzie chcieli je czyta膰

Komputer notes i telefon

Przedstawione formu艂y stanowi膮 podstaw臋 pracy ka偶dego copywritera, chocia偶 cz臋sto z ich stosowania nawet nie zdajemy sobie sprawy, pewne rzeczy robi膮c po prostu automatycznie. Warto jednak wiedzie膰 o nich troch臋 wi臋cej, podobnie, jak o pozosta艂ych zasadach, kt贸rymi nale偶y si臋 kierowa膰, je艣li chcemy osi膮gn膮膰 sukces w tej nie艂atwej bran偶y.

Wi臋kszo艣膰 pocz膮tkuj膮cych autor贸w ma problem z tym, aby ich tekst trafi艂 we wszystkie potrzeby i wymagania odbiorcy, bez konieczno艣ci dokonywania 偶mudnych poprawek lub odrzucenia go w ca艂o艣ci. Takie b艂臋dy przytrafiaj膮 si臋 ka偶demu, dlatego, zanim zabierzemy si臋 do pracy, pami臋tajmy o tym, 偶e nie piszemy dla siebie, ale dla tego, kto b臋dzie czyta艂 nasze dzie艂o. Unikajmy tego bezwzgl臋dnie, a pozosta艂e zasady, kt贸rych trzeba si臋 trzyma膰, to:

Zdefiniowanie konkretnego, docelowego odbiorcy

Pisanie dla innych, a nie dla siebie wymaga przede wszystkim dok艂adnego poznania os贸b, kt贸re b臋d膮 czyta艂y to, co stworzymy. Z racji, 偶e wi臋kszo艣膰 tekst贸w powstaje na strony firmowe, s膮 oni jednocze艣nie klientami i to w艂a艣nie do nich musimy dotrze膰 z prezentowan膮 ofert膮, sprzeda膰 im j膮 w najatrakcyjniejszej formie. U艂atwi to poznanie takich informacji o kliencie, jak:

鈥 czym si臋 zajmuje, gdzie pracuje, jaki jest profil prowadzonej przez niego dzia艂alno艣ci, ile ma lat, jakie ma upodobania zakupowe;
鈥 czego mo偶e potrzebowa膰 z oferty, jak膮 chcemy mu zaprezentowa膰, czy pomo偶e mu to rozwi膮za膰 ewentualne problemy, z kt贸rymi si臋 aktualnie zmaga;
鈥 jakie korzy艣ci mo偶e z tego odnie艣膰 on sam oraz jego firma, czy u艂atwi mu to dalsz膮 prac臋, a ca艂o艣膰 najlepiej jest przedstawi膰 w formie wypunktowania;
鈥 dane bardziej osobistej natury, wiek, stan cywilny, ilo艣膰 cz艂onk贸w rodziny, wykszta艂cenie, wielko艣膰 miejscowo艣ci, w kt贸rej mieszka razem z rodzin膮, hobby.

Przekazanie informacji w formie pasjonuj膮cej historii

Kiedy wiemy, kim jest odbiorca tego, co chcemy napisa膰, czas zrobi膰 to w ciekawej formie, pasjonuj膮cej i wci膮gaj膮cej historii, przekazuj膮cej jednocze艣nie wszystkie potrzebne i warto艣ciowe informacje. Przedstawianie wy艂膮cznie suchych fakt贸w na pewno nie zach臋ci do lektury i takiego sposobu pisania tekst贸w na strony internetowe zdecydowanie powinni艣my unika膰.

Mog膮 si臋 tu przyda膰 umiej臋tno艣ci z zakresu tzw. marketingu narracyjnego, zdolno艣膰 do pisania ciekawie o rzeczach najprostszych, nawet opis贸w produkt贸w, kt贸re dzi臋ki temu na pewno b臋d膮 lepiej si臋 sprzedawa膰. Dobrze opowiedziana historia powinna oddzia艂ywa膰 na emocje i uczucia czytelnika, warto tu czerpa膰 z do艣wiadcze艅 偶yciowych, w艂asnych lub os贸b, kt贸re znamy. Przyda si臋 te偶 odpowiednio dawkowane napi臋cie, sprawiaj膮ce, 偶e nie mo偶na si臋 oderwa膰 od tekstu a偶 do jego zako艅czenia.

Napisany w taki spos贸b korzystnie wyr贸偶ni si臋 na tle publikowanych przez konkurencj臋, oddzia艂uje na wyobra藕ni臋 odbiorcy, lepiej zapada mu w pami臋膰, co sprzyja wielokrotnie wspominanemu budowaniu wizerunku marki i zaufania do niej. Wa偶ny jest r贸wnie偶 j臋zyk, dostosowany do odbiorcy, dynamiczny, w miar臋 mo偶liwo艣ci pozbawiony skomplikowanej, naukowej terminologii, chyba 偶e jest to artyku艂 stricte naukowy. Piszemy zazwyczaj w stronie czynnej, lepszej w odbiorze ni偶 bierna i w czasie tera藕niejszym, z wyj膮tkiem wpis贸w opisuj膮cych wydarzenia, kt贸re ju偶 mia艂y miejsce.

Unikalno艣膰 i warto艣膰 merytoryczna przekazywanych informacji

Kompo 2E

Copywriter powinien kierowa膰 si臋 w swojej pracy najwa偶niejsz膮 zasad膮, zachowaniem pe艂nej unikalno艣ci tworzonych przez siebie tre艣ci, unikaj膮c kopiowania tego, co napisali inni. Celowo u偶y艂em tu s艂owa kopiowania, bo zupe艂nie inn膮 spraw膮 jest inspirowanie si臋 czyj膮艣 tw贸rczo艣ci膮, a we wzorowaniu si臋, szczeg贸lnie na najlepszych wzorcach, nie ma nic z艂ego.

Ka偶dy tekst, jaki b臋dzie publikowany na stronie firmowej lub blogu, musi by膰 stuprocentowo oryginalny i unikatowy, nieopublikowany nigdy przedtem. Je艣li chcemy umie艣ci膰 tre艣膰 stworzon膮 przez innego autora, to wy艂膮cznie w postaci cytatu, sprawdzaj膮c wcze艣niej, czy nie b臋dzie nam potrzebna na to jego zgoda. Nie lekcewa偶my sobie aspekt贸w prawnych, bo naruszenie praw autorskich jest przest臋pstwem nios膮cym za sob膮 powa偶ne konsekwencje. Unikalno艣膰 tekstu pozwala si臋 r贸wnie偶 wyr贸偶ni膰 na tle innych o podobnej tematyce, ma tak偶e znaczenie w procesie pozycjonowania strony. Algorytmy Google, najcz臋艣ciej u偶ywanej wyszukiwarki stron, szukaj膮 duplikowanych tre艣ci i je艣li robimy co艣 takiego, to musimy liczy膰 si臋 ze znacznym spadkiem strony w rankingu.

To, co piszemy, powinno mie膰 te偶 wysok膮 warto艣膰 merytoryczn膮, przekazywa膰 istotne i przydatne dla odbiorcy informacje. Dzi臋ki temu zyskamy cenny status eksperta w danej dziedzinie, kt贸ry b臋dzie cz臋sto cytowany, a linki do naszych wpis贸w pojawi膮 si臋 na stronach u偶ytkownik贸w lub na ich profilach w portalach spo艂eczno艣ciowych. Pisanie artyku艂贸w o charakterze eksperckim ma wi臋c znaczenie dla pozycjonowania strony, daj膮c tak偶e mo偶liwo艣膰 zastosowania w niej u艂atwiaj膮cych to s艂贸w kluczowych.

Musimy jednak pami臋ta膰, aby pisz膮c opiera膰 si臋 na sprawdzonych naukowych 藕r贸d艂ach, a na ko艅cu tworzonego tekstu warto poda膰 bibliografi臋, z kt贸rej korzystali艣my np. w postaci link贸w do konkretnych stron. Podawanie niewiarygodnych informacji mo偶e przynie艣膰 negatywne efekty, nawet ca艂kowitej utraty wiarygodno艣ci w oczach odbiorcy, a taka strata wizerunkowa w przypadku firmy jest trudna do odrobienia. Dotyczy to praktycznie wszystkich rodzaj贸w tekst贸w, nawet pozornie prostych opis贸w produkt贸w w sklepie internetowym.

Przygotowuj膮c taki opis, warto wyci膮gn膮膰 ich unikalne cechy, najwa偶niejsze z punktu widzenia przysz艂ego nabywcy i opisa膰 je j臋zykiem korzy艣ci, pokazuj膮c, co zyska, decyduj膮c si臋 na zakup. Doskonale sprawdza si臋 tu zasada odwr贸conej piramidy, kiedy to najistotniejsze dla czytelnika informacje umieszczone s膮 zawsze na pocz膮tku tekstu. Dzi臋ki temu uzyska je od razu i unikniemy ryzyka, 偶e nie mog膮c znale藕膰 tego, co szuka, przejdzie do innej strony, gdzie mo偶e je znale藕膰.

Jak sformatowa膰 gotowy tekst, aby zach臋ci膰 do jego przeczytania

Pisanie tekst贸w na strony internetowe o du偶ej warto艣ci merytorycznej zazwyczaj nie nastr臋cza 偶adnych trudno艣ci do艣wiadczonemu copywriterowi, a po kilku latach ci臋偶kiej pracy ka偶dy z dum膮 b臋dzie m贸g艂 tak o sobie powiedzie膰. Proces tw贸rczy nie mo偶e by膰 przerywany 偶adnymi zewn臋trznymi bod藕cami, wybijaj膮cymi z rytmu i sprawiaj膮cymi, 偶e tracimy w膮tek. Warto ca艂kowicie skupi膰 si臋 na tre艣ci, nie przejmuj膮c si臋 ewentualnymi b艂臋dami, najwa偶niejsze jest przelanie my艣li na papier czy ekran komputera.

B艂臋dy ortograficzne, stylistyczne czy interpunkcyjne poprawiamy na spokojnie podczas przygotowania tekstu do publikacji, wprowadzaj膮c r贸wnie偶 ewentualne poprawki w samej tre艣ci. Jednak偶e, aby tekst by艂 艂atwy w odbiorze i ch臋tnie czytany, musi tak偶e zosta膰 odpowiednio sformatowany. Starajmy si臋 unika膰 du偶ej, jednolitej bry艂y zlewaj膮cych si臋 ze sob膮 tysi臋cy s艂贸w bez ich wyra藕nego podzia艂u na kr贸tsze, 艂atwiejsze do przyswojenia akapity, z wyr贸偶nieniem poprzez pogrubienie tego, co naszym zdaniem warte jest podkre艣lenia.

W ka偶dym z nich mo偶na zawrze膰 jedn膮 informacj臋, tez臋, jak膮 chcemy rozwin膮膰, a poszczeg贸lne akapity bezwzgl臋dnie musz膮 by膰 rozdzielone nag艂贸wkami. Jest to cz臋艣膰 tekstu maj膮ca dwojakie znaczenie, dla samego czytaj膮cego i dla pozycjonowania strony. Jest to pierwsze, po tytule wpisu, na co zwraca uwag臋 odbiorca, dlatego warto solidnie przy艂o偶y膰 si臋 do stworzenia przyci膮gaj膮cych nag艂贸wk贸w, a przygotowuj膮c je, trzeba pami臋ta膰 o:

鈥 nieu偶ywaniu w ca艂ym nag艂贸wki du偶ych liter, chocia偶 dozwolone i mile widziane przez Google jest rozpoczynanie ka偶dego wyrazu du偶膮 liter膮 np. Najlepsze Suplementy Diety na Odchudzanie;
鈥 o ile to mo偶liwe o bezpo艣rednim zwracaniu si臋 do czytelnika z wykorzystaniem powszechnie u偶ywanych zwrot贸w grzeczno艣ciowych np. Ty, Wy, Twoje, Wasze, zawsze pisanych du偶膮 liter膮;
鈥 odwo艂ywaniu si臋 bezpo艣rednio do emocji i uczu膰 odbiorcy;
鈥 stosowaniu j臋zyka korzy艣ci, co ju偶 stanowi wystarczaj膮c膮 zach臋t臋 do dalszego czytania np. Je艣li kupisz dwa opakowania, to trzecie dostaniesz gratis;
鈥 pisaniu liczebnik贸w nie s艂owami, lecz po prostu w postaci liczb np. 4 sposoby na szybkie zarobienie pieni臋dzy, a tu ponownie wymieni艂em korzy艣ci;
鈥 zadawaniu intryguj膮cych pyta艅, na kt贸re czytelnik dostanie odpowied藕 po przeczytaniu akapitu np. Czy chcesz wiedzie膰, jak raz na zawsze schudn膮膰?;
鈥 powo艂ywaniu si臋 na opini臋 ekspert贸w w dziedzinie, kt贸rej dotyczy tre艣膰 artyku艂u np. Prof Kowalski uwa偶a, 偶e ten krem jest najskuteczniejszy, z rozwini臋ciem opinii profesora w dalszej cz臋艣ci tekstu.

Ten tekst sformatowa艂em w艂a艣nie zgodnie z przedstawionymi powy偶ej zasadami, dzi臋ki czemu zyska艂 na czytelno艣ci, u艂atwiaj膮c jednocze艣nie zapoznanie si臋 z du偶膮 ilo艣ci膮 przekazanych w nim informacji. Inspiracji, w jaki spos贸b przygotowa膰 swoje artyku艂y do publikacji, mo偶na szuka膰, podgl膮daj膮c na stronach, w jaki spos贸b robi膮 to inni autorzy, dzi臋ki czemu nasza witryna r贸wnie偶 zyska na atrakcyjno艣ci. Du偶e mo偶liwo艣ci formatowania, zw艂aszcza w zakresie nag艂贸wk贸w, daje te偶 WordPress, system CMS, kt贸rego w Seospace u偶ywamy do obs艂ugi zar贸wno ca艂ych stron, jak i blog贸w. Pozwala na niemal dowolne sformatowanie tre艣ci, z jej podzia艂em na czytelne, oddzielne akapity, do艂膮czenie do nich obrazk贸w, pogrubienie lub zmian臋 koloru tekstu i r贸偶ne rodzaje wypunktowa艅.

Zostaw odpowied藕

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczy膰 spam. Dowiedz si臋 wi臋cej jak przetwarzane s膮 dane komentarzy.