Archiwa: Słownik

Senuto

Senuto

Senuto Czytaj więcej »

Senuto to narzędzie przydatne każdemu, kto zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych. Zostało stworzone w naszym kraju i jest używane przede wszystkim do przeprowadzenia profesjonalnego audytu SEO. Dokonana analiza pozwala sprawnie

Co to jest SSL

SSL (Certyfikat SSL)

SSL (Certyfikat SSL) Czytaj więcej »

SSL, z języka angielskiego Secure Sockets Layer, to protokół powszechnie używany w celu zabezpieczenia stron internetowych. Umożliwia szyfrowanie przesyłanych danych, co jest szczególnie istotne w przypadku sklepów internetowych. Przetwarzają one

RSLA (Remarketing List for Search Ads)

RSLA

RSLA Czytaj więcej »

Rozwinięcie tego skrótu to Remarketing List for Search Ads, czyli listy remarketingowe dla reklam w wyszukiwarce. Stosuje się też nazwę remarketing w wyszukiwarce Google. Pod tym pojęciem rozumiemy kampanię reklamową

słowo kluczowe

Słowo kluczowe

Słowo kluczowe Czytaj więcej »

Słowa kluczowe, z angielskiego keywords, to część treści publikowanych na stronie internetowej, istotnych z punktu widzenia pozycjonowania. Są to nie tylko pojedyncze słowa, lecz często rozbudowane, wielowyrazowe frazy, tworzone zgodnie

Co to jest sitemap

Sitemap

Sitemap Czytaj więcej »

Sitemap, czyli mapa strony, jest plikiem HTML lub XML, w którym umieszczono linki do wszystkich podstron wchodzących w skład jednej witryny internetowej. Mapa strony jest tworzona głównie pod kątem działania

RTM (Real Time Marketing)

RTM

RTM Czytaj więcej »

Rozwinięcie tego skrótu to Real Time Marketing, czyli działania marketingowe podejmowane w czasie rzeczywistym. Prowadzenie takiej kampanii polega na błyskawicznym reagowaniu na wszelkie aktualne, obowiązujące trendy. Nie da się więc

rwd

RWD

RWD Czytaj więcej »

Rozwinięcie tego skrótu to Responsive Web Design, oznaczające strony responsywne. Pod tym pojęciem rozumiemy witryny internetowe dostosowujące się do rozdzielczości ekranu urządzenia na jakim są przeglądane. Coraz częściej jest to

storytelling

Storytelling

Storytelling Czytaj więcej »

Storytelling to metoda prezentacji produktów coraz powszechniej stosowana w nowoczesnym i skutecznym marketingu. Przestawienie ich cech w formie suchych faktów nie zawsze jest interesujące. Lepiej zaprezentować je jako pasjonującą opowieść