Co to jest Favicon?

W zalewie stron internetowych trzeba się jakoś wyróżnić na tle coraz silniejszej konkurencji. Warto więc uatrakcyjnić stronę firmową, oddając do niej favicon, element graficzny ułatwiający jej identyfikację, sprawiający, że staje się łatwiej rozpoznawalna. Jest to niewielka, ale przyciągająca wzrok ikonka umieszczona zazwyczaj po lewej stronie adresu URL strony, mająca najczęściej 16 × 16 pikseli. Warto go stosować na każdej stronie, również dla wygody użytkowników, mogących szybciej znaleźć konkretną witrynę wśród wielu otwartych zakładek.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców