SEO

23 lutego 2022
Copywriting — dlaczego warto publikować wartościowe teksty na swojej stronie firmowej
Jednym z najważniejszych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej na współczesnym, nowoczesnym i stechnicyzowanym rynku jest szybkie dotarcie z informacjami do jak największej liczby odbiorców. Wykorzystuje się do tego wiele praktycznych dróg komunikacji, lecz najszybciej zrobimy to za pośrednictwem własnej firmowej strony internetowej. Obserwując rozwój różnych gałęzi gospodarki, z łatwością zauważymy, że to właśnie Internet stał się ...
Read more
26 lipca 2021
Infografika – dlaczego warto w taki sposób prezentować dane
Istnieje wiele sposób uczenia się i przyswajania sobie dużych ilości nowych informacji. Nie da się jednak ukryć, że większość z nas to tzw. wzrokowcy. Pod tym pojęciem rozumiemy osoby, dla których w tych procesach najważniejszy pozostaje zmysł wzroku. To właśnie on jest głównym narzędziem przekazu informacji do mózgu, które powinny być prezentowane w postaci graficznej, ...
Read more
28 kwietnia 2021
Grupa docelowa – czym jest i jak ją dokładnie określić
Powiedzenie, że „reklama jest dźwignią handlu”, zna każdy i dotyczy to także działań marketingowych prowadzonych w globalnej sieci, nie wyłączając ciężkiej pracy copywritera. Można śmiało powiedzieć, że większość tekstów pisze on w celu jak najskuteczniejszego zareklamowania firmy zleceniodawcy i oferowanych przez nią produktów lub usług. Taka reklama musi dotrzeć do największej liczby odbiorców, lecz nie ...
Read more
15 kwietnia 2021
Link building, czym jest i jak wpływa na pozycjonowanie strony
Nawet najlepiej zrobiona strona internetowa, funkcjonalna, przyjazna użytkownikom, perfekcyjna pod względem technicznym, przyciągająca wzrok swoim atrakcyjnym wyglądem i prezentująca arcyciekawe treści wymaga pozycjonowania. Bez optymalizacji dokładnie pod kątem SEO, czyli Search Engine Optimization, nie będzie możliwe zaistnienie wśród wielu podobnych w globalnej sieci i zajęcie wysokiej pozycji na liście wyszukiwania używanych wyszukiwarek stron, na czele ...
Read more
14 marca 2021
SEO Copywriting — co to jest i jak pisać teksty zgodne z jego zasadami
Praca copywritera, również w SEOSPACE, polega nie tylko na pisaniu typowych artykułów sponsorowanych, recenzji produktów, czy wpisów na blogi. Wymaga także zdobycia wielu specyficznych i często unikalnych umiejętności, przede wszystkim związanych z procesem pozycjonowania stron internetowych, czyli SEO (Search Engine Optimization). Tekst napisany zgodnie z pewnymi zasadami, które szerzej przedstawię poniżej, ma większe szanse zostać ...
Read more