
SSL, z j臋zyka angielskiego Secure Sockets Layer, to protok贸艂 powszechnie u偶ywany w celu zabezpieczenia stron internetowych. Umo偶liwia szyfrowanie przesy艂anych danych, co jest szczeg贸lnie istotne w przypadku sklep贸w internetowych. Przetwarzaj膮 one du偶e ilo艣ci danych o swoich klientach, osobowych czy numer贸w kont lub kart kredytowych. Certyfikat SSL jest instalowany na serwerze, na kt贸rym umieszczono dan膮 stron臋, a Google od 2018 roku oznacza strony go nie posiadaj膮ce jako potencjalnie niebezpieczne. W u偶yciu jest kilka jego rodzaj贸w pozytywnie wp艂ywaj膮cych na pozycjonowanie strony i wi臋ksze zaufanie do niej. Zastosowanie SSL zapewnia r贸wnie偶 zgodno艣膰 witryny z wymogami GIODO, czyli Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w