
Mówiąc o sieci wyszukiwania, mamy na myśli Google Search Network. W jej skład wchodzą praktycznie wszystkie strony internetowe, na których istnieje możliwość wyświetlania reklam kampanii Google Ads. Sieć wyszukiwania obejmuje między innymi:
- wyniki wyświetlane przez wyszukiwarkę Google;
- popularne serwisy oparte o tzw. silnik Google, do których w naszym kraju należą takie portale jak Onet, Interia, Wirtualna Polska i Gazeta.pl.
Tak szeroki zasięg pozwala na szybkie dotarcie z reklamami do określonych wcześniej grup odbiorców nimi zainteresowanych. Reklamy dynamiczne, produktowe i standardowe pojawiają się zarówno nad, jak i pod organicznymi wynikami wyszukiwania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców