
On-page SEO to kolejna, po Off-page SEO, podstawa skutecznego pozycjonowania, dzia艂ania prowadzone w obr臋bie danej strony. On-page SEO obejmuje zar贸wno optymalizacj臋 element贸w technicznych witryny, jej kodu czy obrazk贸w, jak i publikowane na niej tre艣ci. Oba te aspekty w istotny spos贸b wp艂ywaj膮 na pozycj臋 strony w rankingu wyszukiwarki. Kod musi by膰 wolny od b艂臋d贸w wp艂ywaj膮cych na funkcjonalno艣膰 czy pr臋dko艣膰 艂adowania witryny. Jednak偶e najwa偶niejsze s膮 wysokiej jako艣ci teksty, przygotowane przez profesjonalnych copywriter贸w. Musz膮 zawiera膰 w艂a艣ciwie dobrane s艂owa kluczowe gwarantuj膮ce najwy偶sz膮 konwersj臋, odpowiednio sformatowane zgodnie z wymaganiami Google. Wszystko to szybko przek艂ada si臋 na osi膮gni臋cie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w