
Jest to jeden z dwóch obszarów działań, jakie trzeba podjąć w celu pozycjonowania strony internetowej, odbywający się poza samą witryną. W czasach wszechobecnej konkurencji konieczne staje się nie tylko zapewnienie stronie wysokiej pozycji w Google. Równie istotne jest skuteczne wypromowanie oferowanej marki i budowa jej świadomości w pamięci największej grupy odbiorców. Należy więc pozyskać dużą ilość wartościowych linków prowadzących do naszej strony. Taki link building można realizować z pomocą firmowego bloga, a zamieszczane na nim interesujące treści na pewno w tym pomogą. Warto także promować stronę na popularnych portalach społecznościowych, a nawet zaplanować długofalową kampanię content marketingową.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców