
Meta Description Tag to fragment kodu umieszczony w kodzie źródłowym strony, znajdujący się w jej części nagłówkowej pomiędzy tagami:
<head></head>.
Jest to unikalny opis strony lub jej podstrony odnoszący się bezpośrednio do publikowanych na nich treści. Mimo że Meta Description nie ma aż tak dużego znaczenia dla pozycjonowania witryny, to warto przyłożyć się do jego dokładnego przygotowania, mając na uwadze:
- ilość znaków opisu, która musi mieścić się w przedziale od 150 do 160 znaków ze spacjami;
- jego wysoką wartość merytoryczną, wzbudzającą natychmiastowe zainteresowanie czytającego, co korzystnie wpływa na współczynnik klikalności (CRT);
- przygotowanie odrębnego, unikalnego i oryginalnego opisu dla każdej podstrony;
- umieszczenie w opisie słowa kluczowego, na które chcemy pozycjonować daną podstronę.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców