
Temu algorytmowi wyznaczono odpowiedzialne zadanie wyszukiwania i eliminacji stron internetowych niestosuj膮cych si臋 do wytycznych Google. Niestety, liczba ich jest nadal spora, szczeg贸lnie takich, na kt贸rych znajduj膮 si臋 du偶e ilo艣ci link贸w niskiej jako艣ci. Pozyskuje si臋 je g艂贸wnie z nielegalnych, niesprawdzonych 藕r贸de艂, system贸w wymiany link贸w lub stron zapleczowych. R贸wnie stanowczo Google walczy z innymi nieetycznymi sposobami pozycjonowania strony, takimi jak nasycanie tekst贸w za du偶膮 ilo艣ci膮 s艂贸w kluczowych. Wykrycie takich praktyk przez algorytm Pingwin powoduje natychmiastowy spadek witryny w rankingu wyszukiwania, a cz臋sto ko艅czy si臋 jej zbanowaniem.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w