
Panda to jeden z algorytmów stworzonych przez Google. Jego zadaniem jest eliminacja stron uznanych za zbyt niskiej jakości, czyli takich, które publikują mało ciekawe treści, często kopiowane z innych witryn. Google Panda promuje z kolei strony internetowe, na których znajdziemy interesujące, unikalne teksty mające wysoką wartość merytoryczną. Ten algorytm, wprowadzony w 2011 roku, całkowicie zmienił podejście do content marketingu. Dzięki niemu z sieci już niemal zniknęły krótkie teksty, tzw. precle sztucznie nasycane dużą ilością słów kluczowych. Jeśli optymalizowana strona ma znaleźć się wysoko w rankingu wyszukiwarki, trzeba publikować na niej atrakcyjne treści, często eksperckie, przydatne dla użytkowników i przygotowywane zgodnie z wymogami Google. Jest to korzystne zwłaszcza z punktu widzenia niewielkich firm, które mają dzięki temu większe szanse zająć wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców