
Narzędzie Google przydatne dla sklepów internetowych, umożliwiające gromadzenie i przesyłanie zarówno danych o ofercie, jak i o samym sklepie. Dzięki temu użytkownicy Google mogą łatwiej i szybciej znaleźć produkty na podstawie określonych wcześniej kryteriów wyszukiwania. Uzyskane w ten sposób dane można wykorzystać także w prowadzonej kampanii reklamowej sklepu, jednak aby stało się to możliwe, należy założyć konto w Google Merchant Center. Jest to bardzo proste i sprowadza się do wykonania kilku kroków, przede wszystkim dodania wszystkich informacji o prowadzonym sklepie internetowym. Kolejnym ważnym krokiem jest utworzenie pliku produktowego, w którym zawarte się informacje o produktach wchodzących w skład oferty sklepu. Ilość produktów, jakie możemy zmieścić w tym pliku, jest praktycznie dowolna, od jednego do kilkudziesięciu lub więcej tysięcy.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców