
Dokładniej Disavow Tool, narzędzie stworzone przez Google w celu ułatwienia usuwania linków przychodzących, mogących, zdaniem projektantów danej strony, wpływać niekorzystnie na zajmowane przez nią miejsce w wynikach wyszukiwania. Jest to bardzo istotne, zwłaszcza gdy linki pochodzą z niezbyt pewnych źródeł, niskiej jakości, dlatego najlepiej jest się ich skutecznie pozbyć. Oceną przydatności powinni się jednak zająć profesjonalni webmasterzy, bo to właśnie do nich skierowane jest Disavow Tool, osoby niemające odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia zawodowego mogą przez pomyłkę usunąć przydatne i wartościowe linki. Zaleca się stosowanie tego narzędzia w przypadku, kiedy na stronę internetową już został nałożony filtr Google za użycie niewłaściwych linków przychodzących, a informacje, jakie z nich należy usunąć, pokaże kolejne narzędzie, Google Search Console. Pozwoli wygenerować listę takich linków w postaci pliku txt, który następnie wysyła się do Google.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorców