
Pod tym poj臋ciem rozumiemy tworzenie wszelkich tekst贸w publikowanych nast臋pnie na stronach internetowych, przede wszystkim o charakterze marketingowym, wykorzystywanych w procesie pozycjonowania stron. Ich pisaniem to zadanie dla profesjonalist贸w, kt贸rych dzielimy na trzy grupy, w zale偶no艣ci pisaniem, jakich tekst贸w si臋 zajmuj膮, specjalno艣ci takie jak:
- copywriter, tworz膮cy artyku艂y na r贸偶ne tematy, wpisy na blogi, poradniki, opisy produkt贸w, has艂a reklamowe;
- content writer, kt贸rego wiedza u艂atwia pisanie tekst贸w wchodz膮cych w sk艂ad kampanii marketingowych, daj膮cych okre艣lone korzy艣ci zleceniodawcy, budow臋 wizerunku firmy czy zwi臋kszenie sprzeda偶y;
- SEO copywriter, jak sama nazwa wskazuje zajmuj膮cy si臋 tre艣ciami maj膮cymi znaczenie dla pozycjonowania strony, tworzonych zgodnie z aktualnymi wytycznymi Google, z zastosowaniem odpowiednich s艂贸w kluczowych daj膮cych wysok膮 konwersj臋.
A
C
- Canonical
- Case Study
- CDN (Content delivery network)
- CLV (Customer Lifetime Value)
- CMS (Content Management System)
- Content Marketing
- Copywriting
- CPA (Cost Per Action)
- CPC (Cost Per Click)
- CPM (Cost Per Mille)
- CPV (Cost Per Visitor)
- Crawler
- Crawl budget
- Cross-selling
- CSS
- CTA (Call to action)
- CTR (Click Through Rate)
D
G
- GDN (Google Display Network)
- Geotargetowanie
- Google Ads
- Google Analytics
- Google Chrome
- Google Data Studio
- Google Merchant Center (GMC)
- Google Moja Firma
- Google News
- Google Panda
- Google Pingwin
- Google Search Console
- Google Sites
- Google Tag Assistant
- Google Tag Manager
- Google Trends
- Grupa odbiorc贸w